سلام بر محمد

نشر «قناری»، تولیدکننده‌ی کتاب صوتی، به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی که مصادف با ولادت حضرت محمد (ص) است، پویش «سلام بر محمد (ص)» را در سینماها و کتابفروشی‌های منتخب برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، قناری، به مناسبت مصادف شدن میلاد پیامبر اسلام (ص) با هفته کتاب و کتابخوانی، کتاب صوتی «سه کاهن» را در سینماهای آزادی، هویزه، سپیده و ساحل و کتابفروشی‌های منتخب، بین اهالی فرهنگ و هنر توزیع می‌کند.

کتاب صوتی سه کاهن به قلم مجید قیصری و گویندگی فریبا فصیحی در ۷ ساعت تولید شده است. این کتاب داستانی جذاب در مورد ترور پیامبر اسلام (ص) توسط سه کاهن در سن ۴ سالگی است که با فداکاری حلیمه نافرجام می‌ماند. سه کاهن، برنده جایزه بین المللی اوراسیا در سال ۲۰۱۸ شده است.

پویشِ سلام بر محمد (ص)، نذر در گردش است. افرادی که این کتاب صوتی را هدیه می‌گیرند، پس از شنیدن و لذت بردن از محتوایِ جذابش، آن را به آشنایان و دوستان خود هدیه دهند تا دیگران هم در این پویش شریک باشند.

این پویش مسابقه‌ی «بشنو، هدیه بده، جایزه ببر» هم دارد. مخاطبین پس از شنیدن کتاب صوتی می‌توانند به آدرس اینترنتی نشر جام جم به نشانی jjp.ir  مراجعه نموده و در مسابقه شرکت کنند. به قید قرعه، ۵ ربع سکه بهار آزادی به ۵ نفر هدیه داده خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس