مسعود تابش

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: کالدرون گفته بازی‌ها مهندسی شده و ادعای متمول بودن سپاهان را کرده اما اگر ما ثروتمند هستیم، پس شما خیلی ثروتمندتر از ما هستید.

به گزارش مشرق، مسعود تابش در مورد بیماری امیر قلعه‌نویی و بستری شدنش در بیمارستان گفت: او حتی نتوانست در تمرینات حاضر شود و در بیمارستان بستری شد. بچه‌های تیم را هم به خانه فرستادیم اما او حتی نتوانست در مراسم امروز حاضر شود. البته خودش می‌گوید که حالش بهتر شده است. قلعه‌نویی از ویروس‌های جدید گرفته است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص وضعیت تیمش گفت: وضعیت تیم ما بد نیست اما درباره صدرنشینی باید بگویم که فقط ۱۰ بازی از لیگ گذشته و قطعا تغییراتی در لیگ رخ خواهد داد. البته امیدوارم که جایگاه سپاهان تغییر نکند و ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا موفق شویم. البته تیم‌های خیلی خوبی در لیگ هستند که به دنبال صدرنشینی هستند.

وی در خصوص بازی حساس هفته آینده سپاهان مقابل استقلال خاطرنشان کرد: تیم استقلال، تیم خیلی خوبی است و با این تیم مشخص است که کار شده است. قطعا این بازی خیلی خوب خواهد شد، اما ما هم آماده هستیم و امیدوارم در درجه اول یک بازی جوانمردانه از سوی هر دو تیم انجام شود و سپس شاهد یک بازی تماشاگرپسند باشیم. ۳ امتیاز این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و ما تلاش می‌کنیم برنده این بازی باشیم.

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی بستری شد +عکس

تابش در خصوص مصاحبه‌ای که از او منتشر شده و در این مصاحبه گفته شده که آپشن‌های ۶ بازیکن یک تیم به اندازه کل بودجه باشگاه سپاهان است، من دیروز مصاحبه کردم و امروز این مصاحبه منتشر شده است. کالدرون گفته که بازی‌ها مهندسی شده و از ما به عنوان یک تیم متمول اصفهانی نام برده است، اما من به او می‌گویم که اگر ما متمول هستیم، پس شما چه هستید؟ شما که خیلی از ما ثروتمندتر هستید. آپشن‌های ۶ بازیکن شما ۵۰ میلیارد می‌شود و کل بودجه باشگاه سپاهان ۵۰ میلیارد است! البته آنها فقط یک تیم دارند و ما در سپاهان ۵۰ تیم داریم.

وی در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها معتقد هستند امیر قلعه‌نویی بابت اظهاراتش و گفتن مهندسی در فوتبال باید به کمیته اخلاق اظهار شود و حتی صحبت‌های جنجالی در کنفرانس خبری کرده است، تصریح کرد: من دوست ندارم درباره دیگر تیم‌ها صحبت کنم و بهتر است شما در مورد سپاهان از من بپرسید. در مورد آقای قلعه‌نویی هم باید بگویم که او در کمیته اخلاق حتما پاسخگوی این صحبت‌ها خواهد بود اما کالدرون هم گفته است که بازی‌ها مهندسی شده.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه صحبت‌هایی در مورد تعویق بازی سپاهان و استقلال مطرح شده و شائبه حمایت‌هایی در این خصوص به گوش می‌رسد، ادامه داد: این حرف‌ها توهم است و این‌طور نیست. برخی‌ها می‌خواهند برای ما حواشی ایجاد کنند، هرچند که خود ما هیچ حاشیه‌ای نداریم.

تابش در مورد تمدید قرارداد بازیکنان سپاهان برای فصل آینده گفت: اکثر بازیکنان ما دارای قراردادهای دو و سه ساله هستند. بازیکنان زیر ۲۵ سال قراردادهای سه ساله دارند و برخی از بازیکنان بالای ۲۵ سال هم قراردادهای دو و سه ساله دارند. کی‌روش استنلی هم قرارداد دو ساله با ما دارد.

وی در خصوص قرارداد استنلی و کومان با سپاهان که گفته می‌شود رقم بالایی برای آنها هزینه شده، خاطرنشان کرد: قرارداد این دو بازیکن کاملا معقول است و حتی از قرارداد فصل گذشته آنها پایین‌تر است!

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص بازی فردای تیم ملی ایران مقابل عراق، افزود: به هر حال بازی حساسی است و ما هم آرزو داریم تیم کشورمان برنده این بازی باشد. البته اینکه بازی ایران و عراق در اردو انجام می‌شود به سود ماست، هرچند که بازی حساسی خواهد بود و پیش بینی من این است که با اختلاف دو گل برنده شویم.

تابش در خصوص انتقاد برخی از اعضای تیم سپاهان از اینکه برخلاف مسئولان تبریزی که در جریانات چند وقت گذشته از تراکتور حمایت کردند، مسئولان اصفهانی از امیر قلعه‌نویی در اتفاقات اخیر حمایت نکردند، گفت:‌ این‌طور نیست، بلکه مسئولان اصفهانی از قلعه‌نویی حمایت کردند و حتی نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کردند و از قلعه‌نویی حمایت انجام شد. شاید آنهایی که این حرف‌ها را زدند در جریان نبودند اما از قلعه‌نویی حمایت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سوسان IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    5 11
    بشیند با هم بیت المال رو بخورید چرا از سر و کول هم بالا میرید نوش جونتون پول بچه یتیم و مریض و علیل رو میریزند به حسابتون خوش بگذرونید چرا با هم دعوا میکنید.
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    18 15
    خب حکم کمیته انضباطی:به نام خدا ، در راستای برخورد با تفرقه افکنی و ملتهب شدن جو هواداری و همچنین به علت مصاحبه تابش علیه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس به ۵۰ میلیون تومان جریمه و یک بازی بدون تماشاگر محکوم میشود ، در ضمن در صورت اینکه باشگاه پرسپولیس جوابی به اظهارات مدیر عامل سپاهان بدهد ، سرمربی و یکی از بازیکنای این تیم به قید قرعه محروم میشوند. این حکم قطعی بوده و جای هیچ اعتراصی ندارد.
    • امیر IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
      14 10
      حکم کمیته انضباطی: آقای رسول خطیبی چون به والده محترمه ایشون توسط هواداران تیم پرسپولیس فحاشی شده یک جلسه محروم. تیم مورد حمایت همه جانبه وزیر و سفیر و دولت و فدراسیون و کمیته ها و....... چون هواداراشون به رسول خطیبی فحش دادن چند عدد اربیت نعناع جریمه..
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    14 7
    این حرف ک کیروش با رقمی کمتر از پارسال قرارداد بسته توهین به شعور هوادارای خودتونه. در ضمن مهندسی شدن نتایج رو قلعه نویی پارسال به دفعات میگفت و کسی جرات برخورد نداشت ی مصاحبه کالدرون کرد یه جلسه محروم شد کثافت فوتبال ایرانو رو گرفته
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    7 4
    این اپشن(اگر واقعا وجود داشته باشه ) رو بذار در کوزه آبشو بخور وقتی تا نیم فصل پولی برای پرداخت وجود نداره
  • امیر IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    7 13
    من تا دیروز و قبل از اعلام حکم کمیته انضباطی(بازی پرسپولیس ماشین سازی) فکر میکردم فحش دادن کار بسیار بسیار بدیه.. وقتی دیروز دیدم کسی که فحش میشنوه(رسول خطیبی) یک جلسه محروم میشه و هواداران تیمی که فحش میدن(هواداران تیم پرسپولیس) فقط 30 میلیون،فهمیدم فحش شنیدن جرمش سنگین تر از فحش دادن.. تیم مظلوم پرسپولیس
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    7 5
    چطور امیر خانت می تونه به همه تهمت بزنه وروجک
  • ناشناس IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    7 8
    قانون جدید فدارسیون هر تیمی مقابل پرسپولیس فحش بخوره محروم میشه
  • زهرا IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    1 0
    انشاالله آه میلیونها هوادار مظلوم پرسپولیس دامن شما کذابها و فرافکنها و هوچیگران مزدور استقلال منفور را بگیرد انشاالله تعالی یا منتقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس