کد خبر 1009597
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵
مهیار

حکم سنگین زندان و شلاق پسر جوان که در آزار شیطانی دوست نوجوانش گناهکار شناخته شده است در دیوان عالی کشور شکسته شد.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده با شکایت یک پسر نوجوان به نام مهیار آغاز شد که همراه پدرش به پلیس آگاهی پاکدشت رفته بود. وی از دو پسر جوان به نام‌های امین، شاهین و یک پسر نوجوان به نام باربد شکایت کرد.

بیشتر بخوانید:

ردپای عروس در سرقت از خانه اعیانی برادرشوهر

مهیار گفت: من از مدتی قبل باربد را می‌شناختم و با او دوست بودم. دیروز در خیابان بودم که باربد به همراه دو پسر جوان که آن‌ها را هم از قبل می‌شناختم سراغم آمدند و از من خواستند تا همراهشان به جایی بروم. باربد و امین مرا سوار موتور کردند و شاهین هم با موتور خودش دنبال ما آمد. آن‌ها مرا به حاشیه پاکدشت بردند و خواستند آزارم دهند که مقاومت کردم، ولی با تهدید مرا آزار دادند.

با این شکایت، وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت مهیار را تایید کردند.به این ترتیب سه جوان شیطان صفت ردیابی و بازداشت شدند و به جرم سیاه شان اعتراف کردند.

این سه پسر در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کیخواه و با حضور یک قاضی مستشار به آدم ربایی، آزار و اذیت پسرنوجوان و سرقت گوشی تلفن همراه وی اعتراف و از خود دفاع کردند.

در پایان جلسه، قضات امین را به خاطر آدم ربایی به ۱۵ سال زندان، به دلیل سرقت به هفت سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کردند. شاهین نیز به ۱۵ سال زندان محکوم شد و قضات باربد را به خاطر این که هنوز به سن قانونی نرسیده است و هنگام ارتکاب جرم نوجوان بود به پنج سال زندان محکوم کردند.

سه فرد شیطان صفت همچنین به خاطر آزار و اذیت پسر نوجوان به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم شدند.

حکم صادر شده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور حکم امین و باربد را تایید کردند، اما حکم شاهین شکسته شد.

قضات دیوان اعلام کردند با توجه به این که رئیس باند شیاطین با موتوری جداگانه مهیار را تعقیب کرده لازم است وی بار دیگر در دادگاه محاکمه شود تا روشن شود جرم اش مشارکت یا معاونت در آدم ربایی بوده است؟

از این رو، قرار است شاهین بار دیگر محاکمه شود.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حامد IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    18 1
    حکم لواط در قانون مجازات اسلامی سنگسار است. چرا به 100ضربه شلاق؟؟؟؟ مگر زنا کرده اند؟؟؟؟
  • سجاد IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    13 0
    تجاوز مگه حکمش اعدام نیست؟؟ خدایی خیلی تلخه این اتفاق.. فکر کنید.... اه
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    4 0
    عین همین اتفاق تو هشترود هم اتفاق افتاد ولی به اون سه نفر شش ماه حبس دادن واقعا تاسف آوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس