کد خبر 1009416
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
گاه نقد - شیرازه

ماهنامهٔ «گاه نقد» با محوریت نقد کتاب در موضوعات گوناگون به‌زودی منتشر می‌شود.

به گزارش مشرق، در روزگاری که نیاز بسیاری به نقد کارشناسی کتاب در حوزه‌های مختلف احساس می‌شود، گاه نقد قرار است با پشتوانهٔ سامانهٔ کارشناسی مجمع ناشران انقلاب اسلامی و تشکیل کارگروه برای حوزه‌های گوناگون کتاب، به نقد آثار مکتوب و واکاوی تازه‌های نشر ایران بپردازد.

 حوزه‌هایی همچون ادبیات داستانی، تاریخ، علوم اجتماعی، فلسفه، کودک و نوجوان، زبان فارسی و درست‌نویسی، روان‌شناسی و دین از جمله موضوعات کلان هستند که هریک از شماره‌های این مجله به یک سوژه ذیل این موضوعات اختصاص خواهد یافت و به علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی عرضه خواهد شد.

«گاه نقد» به‌عنوان ویژه‌نامهٔ نقد کتاب مجلهٔ «شیرازهٔ کتاب» به‌طور مستقل منتشر می‌شود و موضوعات آن در سامانۀ کارشناسی کتاب مجمع ناشران انقلاب اسلامی با بررسی آثار و اقتضائات روز کتاب و نشر انتخاب و به سفارش تحریریه تولید خواهند شد.

هرکدام از این پرونده‌ها به‌طور مشخص، با مسئله و موضوع خاص و به‌طور هدفمند تدوین شده‌اند و افزون بر معرفی تازه‌های نشر، پرونده‌های ویژه‌ و مصاحبه و نقد کتاب را هم شامل می‌شوند و مخاطب را با گسترۀ متنوعی از محتواهای علمی و تخصصی در حوزۀ کتاب آشنا می‌کنند.

اولین شمارۀ ماهنامهٔ «گاهِ نقد» با موضوع «زبان فارسی و درست‌نویسی» به سردبیری محسن ملاباشی از آبان ۱۳۹۸ منتشر و در باجه‌های فروش روزنامه و کتاب‌فروشی‌های منتخب توزیع و روانۀ بازار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس