سرلشکر باقری نمایه

رئیس ستاد نیروهای مسلح گفت: شهید طهرانی‌مقدم،‌ با اقدامات خود، ایران را به یکی از قدرت های برتر در حوزه دفاعی و موشکی بدل کرد.

به گزارش مشرق، سرلشکر باقری رئیس ستاد نیروهای مسلح، امروز سه شنبه 21 آبان ماه، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج گفت: به ثمر نشستن تلاش‌های جهادی شهید طهرانی مقدم باعث شد ایران به قدرت اول موشکی منطقه بدل شود.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران همانطور که در عرصه جنگ سخت و امور دفاعی به قدرت پایدار رسیده در حوزه جنگ نرم نیز دستاوردهای بزرگی داشته که مهمترین آنها بسط و گسترش تفکر انقلاب اسلامی در ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر زورگویان جهان و همچنین افشای چهره واقعی استکبارگران و به خصوص آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

مبارزه با فساد به مذاق برخی‌ها خوش نیامده است/ در حوزه‌های موشکی‌ و مخابرات و پهپادی و رادار حرف‌های اساسی داریم

رئیس ستاد نیروهای مسلح تصریح کرد:‌ آمریکا همانطور که بر حسب ظاهر در فکر تقلیل پایگاه‌های نظامی خود در جهان است، درحقیقت پایگاه‌های فکری خود را هم در میان مردم جهان یکی یکی از دست می‌دهد.

باقری تصریح کرد: امثال شهید طهرانی مقدم در فضای جنگ نرم نیز حضور دارند و همانطور که این شهید با اقدامات خود، ایران را به یکی از قدرت های برتر در حوزه دفاعی و موشکی بدل کرد، در حوزه جنگ نرم نیز مدافعان اندیشه جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان باعث افشای چهره واقعی آمریکا و همراهانش شده و فروپاشی هژمونی آمریکا را سرعت بخشیده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    3 4
    سلام خدا برسپاه پاسداران.سلام خدا برشهیدان.
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    5 4
    خداوند متعال شما رو برای ایران اسلامی حفظ کنه. و ایشان را با سیدالشهدا علیه السلام محشور . ان شا الله
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    3 0
    موشک ها هم عین ناموس ما هستن، چون برای دفاع از خاک و ناموسمون هست.. هیچ وطن فروشی هم حق حرف زدن در موردشون رو نداره، و الا یهو دیدی صبرمون تموم شد و برجام موشکی رو با طرفداراش بستیم به یه موشک و مشخصا از منطقه ی خودمون ( منطقه خودمون) فرستادیم برن پیش ارباب نتان..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس