میراسماعیلی

آرش میراسماعیلی در برنامه ورزش از نگاه دو گفته بود با اعزام سعید ملایی مخالف بود و این ورزشکار با موافقت محمدرضا داورزنی به رقابت های جهانی اعزام شده بود.

به گزارش مشرق، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو جمعه شب و در برنامه ورزش از نگاه دو مدعی شد که با اعزام سعید ملایی به رقابت های جهانی مخالف بود و این اعزام با موافقت محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش انجام شده ولی اسناد نشان می‌دهد که اعزام ملایی دقیقا با درخواست مستقیم میراسماعیلی صورت گرفته و ادعاهای او کذب است.

بیشتر بخوانید:

ملایی با نظر داورزنی و برخلاف تصمیم وزیر رفت

ماجرا از این قرار است که میراسماعیلی نامه درخواست اعزام خودش به همراه دو ورزشکار و یک مربی به رقابت های جهانی را تحویل دبیرخانه شورای برون می دهد، مسوولان ورزش کشور ابتدا بنابه ملاحظاتی با اعزام ملایی مخالفت می کنند ولی پس از اصرار میراسماعیلی، این درخواست در جلسه شورای برون مرزی مطرح و مورد موافقت قرار می گیرد.

این درحالی است که میراسماعیلی در برنامه ورزش از نگاه دو مدعی شد او با اعزام ملایی مخالف بود و با موافقت داورزنی این جودوکار به رقابت های جهانی اعزام شده است.

منبع: برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خسرویار IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    12 6
    این میراسماعیلی خودش بتنهایی سریال بازی میکنه . جامعه جودو زیر و روی او را میشناسد . خب بفرض هم مخالف اعزام بوده باشه که ثبت نام در سایت مسابقات یکماه قبل باید از طریق فدراسیون جودو انجام شده باشه ./

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس