کد خبر 1008641
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کالدرون

چالش‌ها به اندازه کافی می‌تواند برای پرسپولیس بازدارنده باشد و در این بین نیازی نیست کالدرون هم خودزنی کند.

به گزارش مشرق، از ابتدا هم مشخص بود پرسپولیس این فصل برای تکرار قهرمانی سه فصل اخیر کار سختی را پیش‌رو دارد چرا که مربی جدید تغییر کرده و از سویی تیم‌ها برابر پرسپولیس با انگیزه بیشتری بازی خواهند کرد. تا به اینجای کار این چنین بوده و امروز تیمی که در صدر جدول قرار دارد، سپاهان است.

بیشتر بخوانید:

محرومیت کالدرون یک تبعیض بزرگ است

چالش‌ها به اندازه کافی می‌تواند برای پرسپولیس بازدارنده باشد و نیازی در این بین نیست که کالدرون خودزنی کند. او از ابتدا هم می‌توانست اعتراض به داوری را به شکل بهتری مطرح کند و موجب محرومیت یک جلسه‌ای خود نشود؛ این‌طور می‌گفت که داوری در فلان بازی به ضرر ما بوده در حالی که استقلال در بازی با پارس جنوبی از اشتباهات داوری سود برد. اگر هم این چنین بوده که قضاوت در این‌باره با کارشناسان داوری است. کالدرون باید حواسش به تیم خودش باشد که بدون ایراد نیست. تیم در خیلی از بازی‌ها کم موقعیت ایجاد می‌کند و بالطبع کم گل می‌زند. اگر گل‌های زده تیم پرسپولیس در بازی با شاهین را فاکتور بگیریم متوجه خواهیم شد تیم از نظر گلزنی اصلاً روند خوبی نداشته است و بی‌شک رفع این ایرادات بیشتر از اشاره به اشتباهات داوری برای تیم ثمربخش خواهد بود.


از همه مهمتر جذب بازیکن خارجی خوب در ماه‌های آینده. پرسپولیس در سال‌های اخیر به دفعات از جذب بازیکنان بی‌کیفیت آسیب دیده است در حالی که جذب بازیکن با کیفیت خارجی اصلاً و ابداً کار سختی نیست. امروز شاهد این هستیم خیلی از تیم‌ها بازیکنان باکیفیت خارجی خوب در ترکیب دارند. مثل کی‌روش استنلی در سپاهان، میمبلا در تراکتور و... این‌ها اگر درست شود پرسپولیس حتی با اشتباهات داوری هم به هدف خواهد رسید. در سه فصلی که برانکو با تیم قهرمان شد بار‌ها و بار‌ها اشتباهات داوری به ضرر تیم بوده، اما پرسپولیس به مسیر ادامه می‌داد و سرمربی به گونه‌ای در مورد اشتباهات داوری حرف می‌زد که تیم را از وجود خود محروم نمی‌کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    6 0
    جالب اینجاست در آخرین لحظه حکم محرومیت را باسم حسن زاده می نویسند اما امروز حسن زاده مصاحبه کرده و گفته من حکم محرومیت کالدرون را امضا نکردم
  • حانیه IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
    0 0
    کمیته بی انضباتی سلیقه ای و استقلالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس