کد خبر 1008374
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
استراماچونی

میرشاد ماجدی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، کمتر مصاحبه کردن آندره‌آ استراماچونی را یکی از نکات مثبت این مربی می‌داند.

به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال و صحبت‌های اخیر آندره‌آ استراماچونی اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در سال‌های گذشته معمولاً با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده‌اند و برخی مواقع پیش آمده که پرداختی‌ها به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی: امکان ادامه کار با این شرایط نیست

وی با اشاره به اظهارات اخیر معاون اجرایی باشگاه استقلال تصریح کرد: هادی مباشری در مورد مسائل مالی صحبت و به هزینه‌های این مدت اشاره کرد. بخشی از درآمدهای استقلال به پرداخت بدهی‌ها اختصاص یافت تا با کسب مجوز حرفه‌ای، خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا از بین برود. ضمن اینکه درصدی از قراردادهای بازیکنان هم پرداخت شده است. با این حال باشگاه تلاش می‌کند دریافتی بازیکنان را به حدی که باید باشد، برساند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شایعات اخیر مبنی بر مهلت دو هفته‌ای استراماچونی به استقلال خاطرنشان کرد: بسیاری از این شایعات از صفحات مجازی شکل می‌گیرد. حتی من شنیدم که خیلی زود تیم بعدی استراماچونی را تعیین کردند و تیم اودینزه مطرح شده است. این خبرها هواداران را عصبی و ناراحت می‌کند، اما آنها نباید به چنین شایعاتی توجه کنند.

ماجدی با بیان اینکه برخی می‌خواهند کام هواداران را تلخ کنند و به همین دلیل در صفحات مجازی شیطنت می‌کنند، به تسنیم گفت: مگر می‌شود باشگاه پول داشته باشد و به بازیکنان ندهد؟! هیئت مدیره همیشه در تلاش است تا مشکلات مالی را حل کند و پرداخت حق و حقوق بازیکنان نیز همیشه جزو اولویت‌ها قرار دارد.

وی با اشاره نتایج خوب استقلال در هفته‌های اخیر و تأثیر حضور استراماچونی در این تیم خاطرنشان کرد: یکی از نکات مثبت این مربی، کم مصاحبه کردن است و استراماچونی به جای مصاحبه، روی کارش تمرکز می‌کند. مسائلی را که استراماچونی در تمرین با بازیکنان کار می‌کند، در زمین پیاده می‌شود و خوشبختانه ارتباط خوبی بین این مربی و بازیکنان ایجاد شده است. استراماچونی چیزی را که از بازیکنان می‌خواهد، به خوبی به آنها انتقال می‌دهد. امروزه در دنیای فوتبال ارتباط بسیار مهم است و در کلاس‌های مربیگری، اهمیت زیادی به این موضوع می‌دهند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقال در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می‌تواند در لیگ نوزدهم به مقام قهرمانی برسد یا خیر، تصریح کرد: صحبت کردن در مورد قهرمانی از حالا خیلی زود و سخت است و باید ببینیم در نیم‌فصل دوم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. چهار تیم بالای جدول در نیم‌فصل دوم، درگیر لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و رقابت‌های جام حذفی هم برگزار می‌شود. باید دید کدام تیم در فشردگی مسابقات شرایط بهتری خواهد داشت و اتفاقات بسیار تأثیرگذار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    1 0
    هر چی خواستین وزارت ورزش در اختیارتون گذاشته آخه چقدر رو دارید
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    1 0
    استراما هوچی هم می دونه که جائی نداره بره - برای همین یک چیزی پروند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس