کد خبر 1007872
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
ایوب سلیمانی

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: برخورد با خودروهای شوتی(خودروهای تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق) در دستور کار ناجا است.

به گزارش مشرق، سردار ایوب سلیمانی در سی و نهمین جلسه قرارگاه مرکزی مقابله با قاچاق کالا و ارز، اظهارداشت: مهمترین رویکرد نیروی انتظامی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری، پیش بینی و مبارزه است.

وی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مهمترین ماموریت پلیس امنیت اقتصادی اعلام و برتعامل و همکاری دیگر رده های ناجا با این پلیس تاکید کرد و گفت: با توجه به دستور العمل های صادره از ستادکل نیروهای مسلح، در امر مقابله با قاچاق کالا و ارز می بایست از ظرفیت سایر نیروهای مسلح نیز بهره برد.

بیشتر بخوانید:

پلمب ۳۷ خانه مجردی در اطراف میدان امام حسین (ع)

این مقام عالی انتظامی با اعلام اینکه برخورد با خودروهای تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق (موسوم به شوتی) در دستور کار ناجا است، گفت: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز می بایست همچون گذشته بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده ادامه دهد.

جانشین فرمانده ناجا ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش های پلیس امنیت اقتصادی ناجا، گفت: در هفت ماهه نخست امسال، این پلیس در کشفیات کالای قاچاق توفیقات خوبی به دست آورده که باید این روند ادامه داشته باشد.

سردار سلیمانی بر تعامل و همکاری تنگاتنگ سایر نهاد ها برای مبارزه جدی تر با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    3 0
    خودروی حامل بار قاچاق را به نفع دولت ظبط کنید و یک چهارم قیمت خودرو رو به کسی بدهید که خودرو را لو داده است. یک هفنه ای نشده تمام خودرو ها از سوی مردم معرفی می شوند.
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    0 0
    تورو بخدا نفس این مردم قطع نکنید یه ذره براشون بزارید زندگی کنن
  • مهدی IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    1 0
    خودرویی که کمک هاش بیش از حد معمول بلندتر کرده برای قاچاق هست این که مشخصه . خب این خودروها رو توقیف کنید چون با کمک های معمولی نمی تونن بار بزن
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    0 1
    برخورد جدی اینه که زندان بشن و بمونن اون تو.چون با اون طرز رانندگی وحشتناکشون که انگار هیچی جلوشون نمیبینن جونه هزاران راننده ی بیگناه دیگه رو میگیرن.اینم یه ایجاد رعب و وحشته دیگه حتما نباید قمه بکشن......امیدوارم اینا از جامعه پاک بشن و همه در ارامش باشن با زحمات نیرو انتظامی
    • شوتی IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
      0 1
      انشالله خودت از جامعه پاک بشی چیکار جوون هایی مردم دارین اگه نیروی انتظامیت کاری باشوتی ها نداشته باشه مشکلی پیش نمیاد
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    ان شالله خدا کمکشان کنه ناچار ن مواد مخدر که نیست چیزی که استفاده میکنن همه مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس