سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه گفت: به دشمنان می‌گوییم از هر تهدیدی که بسازید فرصت می‌سازیم هر هدفی را دنبال کنید ما ناکامتان می‌کنیم، شما یادگرفته‌اید که از ما شکست بخورید و ما هم آموخته‌ایم که پیروز شویم.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح 700 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه تهران که صبح امروز پنج شنبه به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان در سراسر کشور در سپاه تهران انجام شد، گفت: ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم بجز به پیروزی به چیزی فکر کنیم، ما هیچ‌گاه با وجود این جوانان نمی‌توانیم شکست بخوریم.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: دشمن را با کوچک‌ترین تجاوز ضربه فنی می‌کنیم

وی افزود: گروه‌های جهادی افسران و سربازان نبرد بزرگ هستند نبردی که عزت امت و ملت ایران را نشانه گرفته است، برخی جنگ‌ها سرزمین را نشانه می‌گیرند و برخی جنگ‌ها فخر، هویت و شرافت را نشانه می‌گیرند.

فرمانده سپاه اظهار داشت: دشمن در جنگ اقتصادی و عملیات روانی عزت و عزمت و اقتدار و سربلندی ما را نشانه گرفته بود که تمام شد، گروه‌های جهادی هستند که همواره ایران روز است و همیشه میدان میدان کار است، شماها هستید که ملت ایران از سختی‌ها ساده‌تر عبور می‌کنند و به هدف بزرگ زودتر می‌رسند و قله‌های بزرگ را زودتر فتح می‌کنند.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: کمیت این ملت ایران کوچک نیست زیرا آن‌ها بزرگ هستند تا زمانی که خیرین هستند و شادی‌ها را تقسیم می‌کنند این شادی‌ها زیاد و مشکلات کاهش می‌یابند، شأن مردم داشتن زندگی شادتر و خوب است.

وی اضافه کرد:  به دشمنان می‌گوییم از هر تهدیدی که بسازید فرصت می‌سازیم هر هدفی را دنبال کنید ما ناکامتان می‌کنیم، شما یادگرفته‌اید که از ما شکست بخورید و ما هم آموخته‌ایم که پیروز شویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
    2 1
    راه قدس از کربلا میگذرد .
  • محمد ایرانی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
    0 1
    خدا قوت فدای تک تک اعضای سپاه پاسداران
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
    1 1
    سلام خدا بر سپاه پاسداران.
  • کارشناس IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
    0 0
    فرصت دور زدن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس