کد خبر 1007315
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
کلوپ و مانه

سرمربی لیورپول به حمایت از بازیکن تیمش پرداخت و عنوان کرد او برخلاف ادعای گواردیولا داور را فریب نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، همه نگاه‌ها به جدال هفته آینده دو تیم برتر لیگ برتر انگلیس است؛ جایی که لیورپول و منچسترسیتی در آنفیلد برابر هم قرار خواهند گرفت. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از بازی تیمش برابر ساوتهمپتون به انتقاد از سادیو مانه پرداخت و عنوان کرد این بازیکن بعضی مواقع تلاش می‌کند داور بازی را فریب دهد.

بیشتر بخوانید:

حمله گواردیولا به مهاجم لیورپول

اکنون یورگن کلوپ با حمایت از بازیکن تیمش گفت: دوست ندارم درباره تیم رقیب صحبت کنم ولی نمی‌دانم چرا ماجرایی که او درباره یکی از بازیکنان من تعریف کرد اینقدر زود به گوش گواردیولا رسید. بازی ما هم‌زمان بود و چطور بلافاصله بعد از بازی او اتفاقی که دقیقه آخر بازی ما افتاد را به یاد دارد؟ مانه بازیکنی نیست که بخواهد داور را گول بزند. در بازی با استون ویلا برخوردی بین او و مدافعان حریف رخ داد و سادیو نیز روی زمین افتاد. اگر این اتفاق برای یکی از بازیکنان سیتی رخ می‌داد تمام بازیکنان تیم به سمت داور می‌رفتند و خواستار اعلام پنالتی می‌شدند.

لیورپول با شش امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و برتری در بازی با سیتی می‌تواند باعث شود که قرمزها با اختلاف ۹ امتیازی نسبت به سیتی مقتدرانه در صدر جدول جای داشته باشند و خودشان را به عنوان مدعی نخست قهرمانی نشان دهند. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس