کد خبر 1007226
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۵
حجـت‌الاسلام حسینی

حجت‌الاسلام "سید علیرضا حسینی" از وعاظ مطرح کشورمان هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بقیه‌الله الاعظم(عج) بستری شده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام "سید علیرضا حسینی" از وعاظ مطرح کشورمان که از هفته گذشته پس از عارضه ریوی تحت نظارت تیم پزشکی قرار گرفت، همچنان در بیمارستان بقیه‌الله الاعظم(عج) بستری است.

سید علیرضا حسینی، عصر دوشنبه ۶ آبان، پس از مراجعت از کشور عراق (مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی) رخ داد، به بیمارستان حضرت بقیة‌الله‌الاعظم(عج) منتقل شد و در حال حاضر در آی‌سی‌یو این بیمارستان بستری و بیهوش است.

حمید شفیعی کارشناس تکنولوژی گردش خون بیمارستان بقیة‌الله (عج) درباره آخرین وضعیت جسمانی سید علیرضا حسینی، گفت: بیمار، هفته گذشته به دلیل عارضه ریوی و تَب به بیمارستان بقیه‌الله(عج) مراجعه می‌کند و به محض ورودش به بیمارستان، آزمایش‌های متعددی از ایشان گرفته می‌شود. نتیجه آزمایشات نشان می‌دهد که ریه این بیمار، دچار آسیب و اصطلاحاً ARDS شده است.

وی ادامه داد: ایشان بلافاصله اینتوبه ( لوله‌گذاری داخل تراشه یا لوله‌گذاری نای) می‌شود اما ریه بر نمی‌گردد؛ به‌همین دلیل "دپارتمان حمایت برون پیکری حیات بقیة‌الله(عج) و تیم "اِکمو" تصمیم می‌گیرد برای بیمار، اکمو تعبیه شود. «اکمو وسیله‌ای مکانیکی است که به‌منظور حمایت موقتی از ریه به‌صورت پارشیال یا کامل استفاده می‌شود تا در این فرصت، ارکان آسیب‌دیده عملکرد طبیعی خود را بازیابد».

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم به زودی ایشان را از دستگاه اکمو جدا کنیم و از همه دوستان تقاضا داریم تا برای شفای ایشان دعا کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    17 1
    شفاک الله انشاء الله
  • فاوو IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    11 1
    اهداء پنج { امن یجیب المضطر اذا دعا و یکشف السوء } جهت شفاء عاجل ایشان.
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    15 1
    خدا به حق جد این بزرگوار شفا عنایت کند.
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    5 1
    اللهم اشف کل مریض من شیعة امیرالمومنین علی سلام الله علیه
  • 11 IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
    0 1
    سلام خسته نباشید من دوست پسر اقای حسینی هستم ازشون شنیدم حال اقای حسینی دارد بد میشود لطفا همه یک حمد شفا و هر کی می تونه یه زیارت عاشورا بخونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس