کد خبر 1007189
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
نامه نمایندگان مجلس به روحانی درباره شیوه حذف یارانه نقدی پردرآمدها

مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه‎ها با بیان اینکه در هر ماه ۷۸ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر یارانه نقدی دریافت می‌کنند گفت: از ابتدای اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها تاکنون ۱۰۴ مرحله یارانه نقدی پرداخت شده.

به گزارش مشرق، اکبر ایزدی مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها، ضمن بیان این مطلب اعلام کرد: از ابتدای اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها تاکنون حدود ۸ میلیارد نفر یارانه نقدی دریافت کرده‌اند و در هر ماه حدود ۳۵۵۰ میلیارد تومان یارانه نقدی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید:

وزیر رفاه: یارانه‌های نقدی با احتیاط حذف می‌شود

وی ادامه داد: با توجه به گستره پرداخت یارانه نقدی در سراسر کشور و نیز اهمیت فوق العاده آن، تمامی منابع و مصارف سازمان هدفمندسازی یارانه ها براساس نظرات و مصوبات مجلس محترم شورای اسلامی دریافت و هزینه می گردد، ضمن آنکه نهادهای نظارتی از جمله دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کشور نیز در آن نظارت کامل می نمایند.

وی با اشاره به عملکرد سازمان هدفمندسازی یارانه ها در زمینه کاهش فقر خاطرنشان کرد: در بودجه عمومی کشور مبلغ ۸۴,۰۰۰ میلیارد ریال به منظور کاهش فقر مطلق در نظر گرفته شده است که تا پایان مهر ماه سال جاری مبلغ ۴۹,۴۶۶ میلیارد ریال در اختیار دستگاه های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور قرار گرفته است. که در هر ماه علاوه بر یارانه نقدی به حسابشان واریز می‌گردد.  

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناصرامرایی IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    0 0
    کسی که چه در یارانه چه سهام عدالت و چه بسته حمایتی بهش ظلم شده من هستم چون در طبقه متوسط منو قرار دادن خدا بحق خون ریخته شهدا حق منو از مسئولین ظالم بگیره هرچقدر داد مییرم هیچ کس دلش به حال منو بچه هام نسوخت انشاالله آه بچه هام چنان دربیاد که تا هفت پشت شان خاکستر شود
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    0 0
    4732000 به هر نفر یارانه داده شده.... رقمیه در طول 10 سال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • یارانه بگیر IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
    0 0
    در شهریورماه98 اعتبار کارت بانکی ام که یارانه واریز میشدمنقضی وتمدید گردید ومتاسفانه از آن تاریخ یارانه ام قطع شده است وپیامک آمد برای تأیی حساب بانکی به بانک عامل مراجعه نمایم که بنده نیز به بانک مراجعه کردم واعلام داشتند که مشکلی نیست وباید به فرمانداری مراجعه کنم که به فرمانداری شهرستان مراجعه کردم ولی اعلام شد که مشکلی نیست و به ناچار در دفترپیشخوان اعتراض کردم که آنها نیز اظهار داشتند که جزو دهکهای پردرآمد نبوده وبا سامانه مربوطه تماس بگیرم که آن کار را نیز انجام دادم ولی نمیدانم اینماه واریز میشود یا خیر؟ اگر نیاز مالی نداشتم اینهمه دردسر را تحمل نمیکردم ولی باتوجه به گرانی سرسام آور وافزایش هزینه های زندگی ونداشتن درامد وحقوق جهت پرداخت هزینه های قبوض آب-برق- گاز تلفن مجبورم. ایکاش نه یارانه پرداخت میشد ونه قیمتها غیرقانونی افزایش پیدا میکرد.بنده و اکثر مردم از شرایط قبل از پرداخت یارنه( سال 89) بیشتر رضایت داریم .هرسال اختلاف طبقاتی بیشتر وبیشتر میشود.به امید ارزانی کالاها وبهبود وضعیت اقتصادی جامعه ایرانی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس