کد خبر 1007186
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
ترابی

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری به فولاد بزنیم.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی در خصوص برتری پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و مسابقه خوب و جان‌داری برگزار شد. خدا را شکر که توانستیم خیلی زود به گل برسیم و موقعیت‌های بیشتری هم در نیمه اول داشتیم ولی قسمت نشد که این توپ‌ها تبدیل به گل شود. مهم سه امتیاز بود که گرفتیم.

بیشتر بخوانید:

توقف بازی به دلیل انفجار نارنجک دودزا

کالدرون: سید جلال نشان داد نمونه است

وی در پاسخ به این سؤال که پنالتی زدن با توجه به شرایط هفته گذشته برای وی سخت نبود، گفت: نه، خدا کمک کرد و توپ من تبدیل به گل شد. 

ترابی در خصوص اینکه آیا تصمیم داشت پنالتی را چیپ بزند، گفت: نه، آدم یک اشتباه را دو بار تکرار نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که کارشناسان معتقدند وی هرچه به دروازه نزدیک‌تر بازی کند عملکردش بهتر است، گفت: من هافبک کنار هستم و مربی این را از من می‌خواهد امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر از این ظاهر شوم.

ترابی با اشاره به تغییراتی که در ترکیب پرسپولیس رخ می‌دهد، گفت:  به نظرم ما فوتبال بدی انجام نمی‌دهیم ولی در خیلی از بازی‌ها بدشانسی می‌آوریم. علی‌الخصوص در بازی‌های رودر رو با تیم‌های بالای جدول خوش‌شانس نبودیم ولی در نیم‌فصل دوم همه این مسائل را جبران می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه کالدرون مدعی شده از این به بعد او پنالتی‌زن است، گفت: من در این زمینه تصمیم‌گیر نیستم و همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس