کد خبر 1007071
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
مالک ناپولی

مالک باشگاه ناپولی که از نتایج اخیر این تیم ناراضی است به کادر فنی تیم دستور داد که بازیکنان را به یک اردوی تمرینی اجباری ببرد.

به گزارش مشرق، در پی ثبت سومین بازی متوالی بدون پیروزی در کارنامه تیم فوتبال ناپولی در این فصل از رقابت‌های سری A، مالک و رئیس این باشگاه اورلیو دلورنتیس دستور داده که بازیکنان تیم به یک اردوی تمرینی اجباری برده شوند تا با این شیوه نه تنها آنها را به نوعی بابت عملکرد ضعیف‌شان مجازات کند، بلکه برای دو بازی سخت پیش رو مقابل تیم‌های سالزبورگ در لیگ قهرمانان و جنوا در سری A آماده کند.

بیشتر بخوانید:

ورود مجلس سنای ایتالیا به پنالتی‌ مشکوک رونالدو

ناپولی شنبه شب در هفته یازدهم سری A در خانه رم متجمل شکست 2 بر یک شد که این سومین هفته‌ای بود که شاگردان کارلو آنچلوتی امتیاز از دست می‌دادند و به همین دلیل به رده هفتم جدول سقوط کردند و فاصله‌شان با صدر جدول به 11 امتیاز افزایش پیدا کرد.

طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت، دلورنتیس از نتایج ثبت شده اخیر تیمش رضایت ندارد و به کادر فنی تیم دستور داده که تا روز یکشنبه هفته آینده تمام بازیکنان را در مرکز تمرینی نگه دارد. این یعنی که آنها یک هفته تمام قادر نخواهند بود به منازل خود بروند و باید شب و روز خود را در مرکز تمرینی تیم سپری کنند.

ناپولی با وجود عملکرد ضعیفش در رقابت‌های داخلی، در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت خوبی دارد و این احتمال وجود دارد که با غلبه بر سالزبورگ در بازی فردا شب (سه‌شنبه) جواز حضور به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

ناپولی فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران میزبان نماینده اتریش خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس