کد خبر 1006707
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
مورینیو

ژوزه مورینیو احتمالا چیزی تا بازگشت به دنیای مربیگری فاصله ندارد و این بار او را به عنوان مربی آرسنال خواهیم دید.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو دسامبر سال گذشته بود که پس از کسب نتایج ضعیف با منچستریونایتد از سمت خود برکنار شد و از آن پس دیگر هدایت تیمی را قبول نکرده است. دوران استراحت آقای خاص کمی طولانی شده و خودش هم مشتاق پذیرفتن یک پروژه جدید است اما اخیرا روی این نکته تاکید کرد که حاضر نیست هدایت تیمی که به رتبه های پنجم و ششم قانع است را بپذیرد.
بیشتر بخوانید:

طبق ادعای نشریه تایمز، رائول سانیه هی مدیر اسپانیایی آرسنال چند روز پیش ملاقاتی با ژوزه مورینیو داشت و با او وارد مذاکره شد. توپچی ها که از دست نتایج سینوسی به همراه اونای امری به ستوه آمده اند، قصد دارند نیمکت خود را به مورینیو بسپارند و به نظر، امری روزهای پایانی حضورش در آرسنال را پشت سر می گذارد.

به خصوص تساوی شب گذشته برابر وولوز تیر خلاصی بود برای امری و احتمالا به زودی شاهد برکناری اش خواهیم بود. مورینیو در دوران حضورش در چلسی و یونایتد بارها و بارها باعث ناکامی آرسنال شده بود و حالا در یک قدمی پذیرفتن هدایت این تیم شمال لندنی است.

آرسنال فعلا تیم پنجم لیگ برتر است و از 5 بازی اخیر خود تنها یک برد کسب کرده است. این تیم در جام اتحادیه نیز با شکست از لیورپول حذف شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس