کد خبر 1006682
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
آی گپ

نسخه جدید آیگپ برای پلتفرم اندروید منتشر شد. در این نسخه علاوه بر اضافه شدن امکانات متنوع و کاربردی جدید، کاربران شاهد بهبود عملکرد در قابلیت های موجود نرم افزار خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، در نسخه ۲.۰.۶ کاربران می توانند با استفاده از سرویس استعلام و پرداخت، قبض برق خود را دریافت و پرداخت کنند، این امکان در راستای برنامه حذف قبض برق صورت گرفته است تا کاربران بتوانند به راحتی و بدون نگرانی از هزینه قبض برق خود آگاه شوند و آن را پرداخت کنند.

اضافه شدن زبان روسی به آیگپ نیز دیگر امکانی است که در نسخه جدید با آن مواجه خواهید شد. علاقمندان و کاربران می توانند از طریق منوی تنظیمات زبان روسی را انتخاب کرده و از زبان مورد علاقه خود استفاده کنند.

به روزرسانی زبان فرانسه، انتخاب رنگ بندی، ارسال ایمیل به صورت مستقیم، تغییر نوع تاریخ بر اساس زبان انتخابی و اضافه شدن امکان کپی لینک و ایمیل در گفتگوها و بیوگرافی از دیگر امکانات جدیدی است که به نسخه جدید آیگپ افزوده شده است.

آیگپ همچنین بر اساس نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده کاربران در این نسخه سعی بر بهبود عملکرد خود داشته است.

ارتقا عملکرد اشتراک گذاری، بهبود عملکرد مدیریت گروه ها و کانال ها، به روز رسانی عملکرد لیست گفتگوها، بهبود عملکرد لایه کاربری پیوست ها، ارتقا عملکرد دعوت از دوستان، بهبود عملکرد حذف پیام در کانال و گروه و ارتقا عملکرد صفحه حریم خصوصی و امنیت از جمله این تغییرات است که باعث عملکرد بهتر آیگپ خواهد شد.

علاقه‌مندان به استفاده از خدمات آیگپ می‌توانند آن را از وب‌سایت اصلی این اپلیکیشن و یا مارکت‌های معتبر و مورد تائید دانلود و نصب و یا به روزرسانی کنند.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس