به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر به تفاوت خودروسازان در ایران و ترکیه پرداخت.
نظر شما
نظرات
- انتشار یافته: 8
- در انتظار بررسی: 0
- غیر قابل انتشار: 4
-
کار داره دیگه. منتهی باید بی کیفیت کار کنی. یعنی باید بیشتر بخوری، دل درد که گرفتی دیگه خود به خود کمتر کار می کنی
-
فرق ایران و ترکیه در اولویت سیاست کشور است. آنها اقتصاد بر پایه صادرات اولویت شماره یک کشورشان است.
-
اصولا تولید خوب بر اساس کیفیت است که منفعت را هم به دنبال دارد. و تولید بد فقط بر اساس سود جویی حرام است که تولید کننده بد حتی حاظر است کیفیت و وجدان را قربانی کند تا به سود بیشتری برسد. که در دراز مدت آن را هم به خاطر قهر خدا و رفتن برکت و نبود خریدار برای همیشه از دست میدهد.
-
لابد دلار کم آمده همین خودروسازی فشل را هم می خواهید تعطیل کنید دست شما دیگه رو شده
-
ایران هیچ وقت خودرو ساز نمیشه هر روز از امکانات خودروها میزنیم بعد می خواهیم پیشرفت کنیم
-
خداییش مردم هم بی لیاقتن . تا سایت باز میشه یک دقیقه ای همه آشغالا رو میخرن
-
حرف حق گفتی
-
-
نتیجه بی برنامگی تولید خود رو همین است حداقل کاری که خودرو سازان جهان قبل از تولید خورو می کنندتطبیق سازگاری خودرو با اب وهوای ان کشوراستنه مثل ما که بی مهابا. در کشورعزیزمان که پمای متوسطمان بالاایت وهیچ سنخیتی بادمای کشور فرانسه ندارد اقدام به تولید ماشینهای موتورداغ فرانسوی می کنیم که مخصوص مناطق بسیار سرد است نتیجه اش تحمیل بار مالی سنگین بر مردم است این ماشینها در کشور های بسیار گرمی مثلا مثل استرالیا اصلا جایی ندارد.