کد خبر 1006587
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر به تفاوت خودروسازان در ایران و ترکیه پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    12 0
    کار داره دیگه. منتهی باید بی کیفیت کار کنی. یعنی باید بیشتر بخوری، دل درد که گرفتی دیگه خود به خود کمتر کار می کنی
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    7 0
    فرق ایران و ترکیه در اولویت سیاست کشور است. آنها اقتصاد بر پایه صادرات اولویت شماره یک کشورشان است.
  • محمد IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    5 0
    اصولا تولید خوب بر اساس کیفیت است که منفعت را هم به دنبال دارد. و تولید بد فقط بر اساس سود جویی حرام است که تولید کننده بد حتی حاظر است کیفیت و وجدان را قربانی کند تا به سود بیشتری برسد. که در دراز مدت آن را هم به خاطر قهر خدا و رفتن برکت و نبود خریدار برای همیشه از دست میدهد.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    1 1
    لابد دلار کم آمده همین خودروسازی فشل را هم می خواهید تعطیل کنید دست شما دیگه رو شده
  • بهرنگ IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    1 0
    ایران هیچ وقت خودرو ساز نمیشه هر روز از امکانات خودروها میزنیم بعد می خواهیم پیشرفت کنیم
  • IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    5 1
    خداییش مردم هم بی لیاقتن . تا سایت باز میشه یک دقیقه ای همه آشغالا رو میخرن
    • پسر IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
      2 0
      حرف حق گفتی
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
    0 0
    نتیجه بی برنامگی تولید خود رو همین است حداقل کاری که خودرو سازان جهان قبل از تولید خورو می کنندتطبیق سازگاری خودرو با اب وهوای ان کشوراستنه مثل ما که بی مهابا. در کشورعزیزمان که پمای متوسطمان بالاایت وهیچ سنخیتی بادمای کشور فرانسه ندارد اقدام به تولید ماشینهای موتورداغ فرانسوی می کنیم که مخصوص مناطق بسیار سرد است نتیجه اش تحمیل بار مالی سنگین بر مردم است این ماشینها در کشور های بسیار گرمی مثلا مثل استرالیا اصلا جایی ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس