پارلمان انگلیس

نشریه نیویورک تایمز در گزارشی به موضوع آزار و اذیت جنسی نمایندگان زن در پارلمان انگلیس پرداخته و این موضوع را امری شایع در پارلمان این کشور دانسته است.

به گزارش مشرق، نمایندگان زن در پارلمان انگلیس مدت‎هاست که می‌گویند با موضوع آزار و اذیت جنسی دست و پنجه نرم می‌کنند و این موضوع به امری رایج تبدیل شده است.

۱۸ عضو زن پارلمان انگلیس گفته‎اند که دیگر قصد ندارند در انتخابات حضور داشته باشند. بسیاری از نمایندگان زن پارلمان این کشور گفته‎اند موجی از سوء استفاده به صورت آنلاین و آفلاین دلیل اتخاذ این تصمیم به شمار می‌آید. به گفته این نمایندگان سوء استفاده، تهدید و فرهنگ ارعاب از دلایل مهم ترک پارلمان این کشور است.

بیشتر بخوانید:

آمار سوء‌استفاده جنسی از زنان شاغل آلمانی

افشای اطلاعاتی شرم‌آور درباره مدیران گوگل

فاکس نیوز: کلرادو بازتابی واقعی از تجارت جنسی در آمریکا است

به گزارش نیویورک تایمز، هایدی آلن، نماینده حزب محافظه کار مجلس عوام انگلیس، می‎گوید که "دیگر از تجاوز به حریم شخصی، شرارت و ارعاب رایج در پارلمان خسته شده است."
 


 
تهدید و سوء استفاده جنسی عاملی برای ترک نمایندگان زن در پارلمان انگلیس
 
وی می‎افزاید "هیچ کس درهیچ شغلی نباید با تهدیدها، ایمیل‌های تهاجمی، توهین در شبکه‌های اجتماعی رو به رو شود و نباید نیاز پیدا کند که در خانه خود زنگ هراس و ترس را نصب کند تا در مواقع خطر آن را به صدا درآورد."

آلن در میان بیش از ۵۰ عضو پارلمان انگلیس به همراه ۱۸ نماینده دیگری است که گفته‎اند در انتخابات ۱۲ دسامبر شرکت نخواهند کرد.

فعالان حامی حقوق زنان در انگلیس ابراز نگرانی کردند که شرایط جوی حاکم بر پارلمان انگلیس ممکن است زنان دیگر را از ورود به سیاست باز دارد.
 
بیشتر بخوانید: شمار رو به افزایش قربانیان آزار جنسی در انگلیس

گروه‌های حقوق بشری همچنین می‌گویند که اوضاع سیاسی و سرگردانی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باعث شعله ور شدن آزار و اذیت جنسی نمایندگان زن شده است.

بسیاری از نمایندگان زن پارلمان انگلیس چه آن‌هایی که نامزد انتخابات هستند و چه آن‌هایی که قصد شرکت ندارند می‌گویند که مورد سوء استفاده آنلاین، تهدید و ارعاب قرار گرفتند.
 
 
تهدید و سوء استفاده جنسی عاملی برای ترک نمایندگان زن در پارلمان انگلیس
 
کارولین اسپلمن یکی نمایندگان حزب محافظه کار که بعد از ۲۲ سال قصد کناره گیری دارد گفته است که لفاظی جنسی به صورت آنلاین امری رایج در پارلمان به شمار می‌آید و نمایندگان زن تهدید به تجاوز می‌شوند.

شرایط موجود در پارلمان انگلیس باعث شده تا ۷۲ عضو از زنان پارلمان در نامه‌ای از دشواری زندگی عمومی در انگلیس سخن بگویند.
 
نیویورک تایمز در این گزارش آورده است که نمایندگان زن رنگین پوست در پارلمان انگلیس بالاترین میزان از سوء استفاده آنلاین را دارند.

نتایج مطالعات ماه گذشته نشان می‌دهند که اکثر شرکت کنندگانی که رای به خروج از اتحادیه اروپا داده‎اند معتقدند خشونت علیه نمایندگان هزینه‌ای است که باید برای دستیابی ترک بلوک اتحادیه اروپا پرداخت کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    0 0
    اونوقت که جولان میدادید باید فکر ابنجاشو میکردیت
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    0 0
    باغ وحش غرب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس