کد خبر 1006409
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
رئال بتیس

رئال بتیس امشب می تواند برای اولین بار در تاریخ خود به سه برد متوالی در سانتیاگو برنابئو دست یابد.

به گزارش مشرق، امشب از هفته یازدهم لالیگا رئال مادرید در برنابئو میزبان بتیس خواهد بود. رئال پس از برتری ۵-۰ بر لگانس و با روحیه ای عالی به مصاف تیم بحران زده بتیس که در رده ۱۶ قرار دارد خواهد رفت. نکته قابل توجه اما اینجاست که بتیس در دو فصل گذشته توانسته رئال مادرید را در برنابئو مغلوب کند. هر دو بار هدایت این تیم بر عهده کیکه ستین بود اما امسال روبی عهده دار هدایت سبزپوشان است.

دو سال پیش بتیس دقیقه ۹۰ بازی توانست گل برتری را به ثمر برساند و فصل گذشته نیز ۰-۲ در هفته آخر بازی ها پیروز شد. آخرین بار که بتیس توانسته بود دو برد متوالی در زمین رئال را جشن بگیرد، به سال های ۱۹۳۳ تا ۱۹۳۵ بر می گردد با این حال بتیس هرگز در تاریخ ۱۱۰ ساله خود نتوانسته سه فصل متوالی در زمین رئال پیروز شود. در لالیگا تنها بارسا و اتلتیکو توانسته اند به این مهم دست یابند.

بتیس ۵۳ بار در زمین رئال در لالیگا به میدان رفته، ۷ بار پیروز شده، ۷ بار مساوی کرده و ۳۹ بار نیز شکست خورده است. دو سال پیش وقتی بتیس توانست در برنابئو ۰-۱ پیروز شود، به طلسم ۲۰ سال عدم کسب پیروزی در برنابئو پایان داد. در این مدت بتیس ۱۴ بار در برنابئو به میدان رفت و هرگز نتوانسته بود پیروز شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس