کد خبر 1005964
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
نتانیاهو نمایه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از تهدیدهایی که اطراف فلسطین اشغالی را فرا گرفته‌اند ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه از تهدیدهایی که به گفته او از هر گوشه علیه این رژیم ظاهر می‌شوند ابراز نگرانی کرده است. 

بیشتر بخوانید:

مقام صهیونیست: آمریکا ما را مقابل ایران تنها گذاشت

نتانیاهو که به نوشته روزنامه جروزالم‌پست در جمع افسران ارتش رژیم صهیونیستی حضور داشت گفت: «منطقه اطراف ما پرآشوب است و تهدیدها از هر گوشه سر برمی‌آورند: از سوریه، لبنان و نوار غزه و همین‌طور از عراق، یمن و مستقیماً ایران.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «نیروهای ایران و طرفدار ایران در تلاش هستند خودشان را مسلح کنند. ما برای آنها آماده‌ایم و برای ضربه زدن به همه کسانی که می‌خواهند به ما ضربه بزنند تردید نخواهیم کرد.»

وی در ادامه مدعی شد ایران به دلیل عدم دریافت پاسخ از اسرائیل شجاع‌تر شده است. او گفت: «ایران به دلیل عدم دریافت پاسخ از اسرائیل شجاع‌تر شده است. 

این سخنان در ادامه سیاست ایران‌هراسی سران رژیم صهیونیستی است که اخیرا آن را تشدید کرده‌اند. هفته جاری نیز «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از احتمال شلیک موشک‌های ایرانی به سمت فلسطین اشغالی سخن گفت و مدعی شد، ایران این موشک‌ها را در کشورهای مختلف با همین هدف مستقر می‌کند.

همچنین هفته جاری ژنرال صهیونیست «اسحاق بریک» ضمن اذعان به توان موشکی حزب‌الله و ایران اعلام کرد نیازی به ورود زمینی به فلسطین اشغالی نیست و همین موشک‌ها می‌توانند آن را به منطقه‎ای جنگ‌زده تبدیل کنند 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
    0 6
    هر چیزی عمری داره، عمر اسراییل هم ان شا الله به سر میاد. این قدر در یاس و نومیدی طی کن، تا مثل آریل سکته مغزی رو به زنی و بری تو کما.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس