کد خبر 1005954
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
نصیرزاده

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: تا به حال در مسابقات لیگ سه پنالتی علیه ما گرفته شده و هیچ‌کدام هم تبدیل به گل نشده است.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در خصوص بازی ماشین سازی مقابل تیم پرسپولیس اظهار داشت: یک گل زدیم که آفساید گرفته شد و آفساید هم درست بود، ولی داور باید در سوت‌هایی که می‌زد، بیشتر دقت می‌کرد. پنالتی‌ای هم که گرفت، به عقیده من درست نبود. در لیگ تا به حال سه بار علیه ما پنالتی گرفته‌اند. هر سه بار هم گل نشده، ‌به نظر می‌رسد یک امداد غیبی در مقابل برخی اشتباهات داوری به ما کمک می‌کند.

 

وی ادامه داد: در دقایق پایانی که نزدیک کمک داور خطای گرفتن اعلام کرد، باید اخطار می‌داد اما نداد. در مجموع می‌توانم بگویم از نتیجه راضی هستیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در مورد اینکه تماشاگران پرسپولیس به وقت‌کشی بازیکنان ماشین سازی اعتراض می‌کردند، گفت: وقت کشی نبود. وقت‌کشی یعنی چه؟ زمان مسابقه 90 دقیقه است. 5 دقیقه اضافه شده هم برای همان چیزی است که وقت کشی می گویند. 

وی در مورد اعتراض رسول خطیبی به هواداران پرسپولیس عنوان کرد: زمانی که او به سمت تماشاگران دست می‌زد، می‌خواست نشان بدهد که از این قضیه ناراحت است که چرا چنین پنالتی‌ای گرفته شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
    2 0
    خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس