این روزها ردیاب ها و محصولاتی که برای حفظ امنیت اشخاص و وسایل مهمی مانند خودرو به کار می آیند، بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته اند. چرا که این دستگاه ها توانسته اند برای حفظ امنیت و آرامش افراد قدم مثبتی بردارند و سبک زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار دهند. خوشبختانه فروش اینترنتی این دستگاه ها و محصولات توانسته فرایند خرید را برای مردم به نحوی آسان کند، اما برای خرید آنلاین ردیاب خودرو باید به نکات مهمی توجه داشته باشید.

خرید آنلاین ردیاب خودرو، راهی آسان به سوی تامین امنیت

شاید با شنیدن نام ردیاب اولین چیزی که به ذهنتان برسد فیلم های جاسوسی باشد، اما بر خلاف انتظار امروز ردیاب کاربردهای بسیاری دارد. با واسطه کاربردهای بیشماری که ردیاب ها دارند، در فروشگاه های بسیاری هم به صورت آنلاین ارائه می شوند.

اما برای خرید آنلاین ردیاب خودرو باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. پیش از پرداختن به این نکات خالی از لطف نیست اگر در ابتدا به معرفی کاربرد و تعدادی از انواع ردیاب ها بپردازیم.

  1. ردیاب خودرو، دستگاهی ایمن برای اطلاع از موقعیت خودروی شما

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای نگهداری از خودروی خود در مکان های عمومی همیشه دچار نگرانی می شوید، پیشنهاد می کنیم با خرید جی پی اس خودرو  برای همیشه این نگرانی را به پایان برسانید. شما می توانید با استفاده از این وسیله کاربردی در تمام طول شبانه روز از موقعیت مکانی خودروی خود اطلاع لازم پیدا کنید و در صورت سرقت خودرو اطلاعات موقعیت یابی را برای پیدا کردن خودرو به پلیس ارائه دهید.

  1. ردیاب موتور سیکلت، پیشنهادی برای موتور سواران نگران

ردیاب موتور سیکلت، دستگاهی سبک، کوچک و کاربردی است که به بدنه موتور سیکلت به شکل مخفی نصب می شود. موتور سواران می توانند با خرید و به کارگیری این محصول دیگر نگران امنیت موتور خود نباشند.

 با استفاده از موقعیت یاب موتور سیکلت، در صورت بروز سرقت می توانید وسیله نقلیه خود را از هرگوشه ایران پیدا کنید.

  1. ردیاب مغناطیسی با قابلیت شنود، مناسب برای خودروهای اجاره ای و باربری

ردیاب مغناطیسی یکی دیگر از محصولات پر کاربردی است که علاوه بر نشان دادن موقعیت مکانی خودرو، امکان شنود را نیز در آپشن های خود حفظ کرده است. با استفاده از این ردیاب می توانید تمام مکالمات خودرو را زیر نظر بگیرید و در صورت نیاز از فایل ضبط شده صداها استفاده کنید.

ردیاب مغناطیسی به راحتی به بدنه خودرو از نواحی مختلف نصب می شود و با داشتن باتری هایی بسیار قوی تا مدت ها قابلیت عملکرد دارد. اما قیمت ردیاب مغناطیسی و ردیاب های غیر مغناطیسی با هم تفاوت دارد، چرا که ویژگی های این دو نوع ردیاب با هم متفاوت هستند.

  1. ردیاب کودک و سالمندان، بهترین راه برای کنترل کودکان و افراد مسن

اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای کنترل فرزند خود در مکان های شلوغ و راه برگشت از مدرسه به خانه دچار نگرانی می شوید، پیشنهاد می کنیم با خرید یک ردیاب کودک خیال خود را بابت موقعیت مکانی فرزند خود راحت نگه دارید. این ردیاب به راحتی به ساعت مچی و یا کیف و لباس کودک دلبند شما نصب می شود و به صورت 24 ساعته قابلیت اعلام موقعیت مکانی را به روی اپلیکیش موبایلی دارد.

ردیاب سالمند نیز یکی دیگر از محصولات مورد استفاده برای آسودگی خیال شماست. بیشترین کاربرد آن برای افرادی است که در خانه خود از سالمندان یا افراد توانخواه نگهداری میکنند و از طرفی قصد ندارند استقلال آنها در زندگی را از بین ببرند.

با استفاده از یک ردیاب سالمند می توانید برای همیشه از امنیت و سلامت سالمند خود مطمئن باشید و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا خطر به سرعت اقدامات لازم را انجام دهید.

  1. ردیاب حیوانات مناسب برای کنترل حیوانات خانگی

ردیاب حیوانات از دیگر محصولات مهم و کاربردی برای موقعیت یابی است که برای حیوانات خانگی، حیوانات وحشی و حتی دام مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما برای کنترل حیوانات خانگی نیازمند دستگاهی کاربردی هستید، پیشنهاد می کنیم با خرید ردیاب حیوانات تا همیشه خیال خود را بابت اطلاع از موقعیت حیوان خانگی خود راحت نگه دارید.

مهمترین نکات در حین خرید اینترنتی ردیاب خودرو

با این توضیحات اگر قصد خرید ردیاب به صورت آنلاین را دارید، توصیه می کنیم ردیاب مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. ردیاب ها برای عملکرد صحیح نیازمند به داشتن یک سرور اختصاصی ردیابی هستند که در حین خرید در اختیار شما قرار می گیرد.

این سرورها باید با پرداخت هزینه ای اندک به صورت سالیانه تمدید شوند تا امکان ردیابی برای شما فراهم شود. اگر ردیاب را از فروشگاه های غیر معتبر تهیه کنید ممکن است به زودی امکان ردیابی برای شما غیر فعال شود و دیگر امکان استفاده از آن را نداشته باشید.

پس علاوه بر اعتبار برند و فروشگاه، بحث پشتیبانی قوی نیز از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. در پایان توصیه می کنیم به گارانتی محصول نیز توجه کنید. با اینکه ردیاب ها با بهترین متریال ممکن تولید می شوند تا بهترین کاربرد را در اختیار شما قرار دهند، اما همیشه احتمال بروز برخی مشکلات را مد نظر قرار دهید.

در پایان توجه شما را به این نکته جلب می کنیم که کیفیت هرگز ارزان نیست! خصوصا در مورد دستگاه حساسی مانند ردیاب خودرو، ردیاب شخصی، سالمند و یا ردیاب کودک تولید نمونه تقلبی بسیار ساده است. به همین دلیل تاکید می کنیم که با دیدن قیمت های غیر واقعی فریب نخورید.

**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس