استقلال تراکتورسازی

بررسی قضاوت های بیژن حیدری برای استقلال مشخص می کند در ۹ دیداری که او برای آبی پوشان سوت زده این تیم تنها ۲ بار تن به شکست داده است.

سرویس ورزش مشرق - قضاوت دیدار حساس هفته نهم بین تراکتور و استقلال به داور ۳۹ ساله همدانی سپرده شد! بیژن حیدری یا همان "دکتر حیدری" کار قضاوتش را از سال ۱۳۷۸ استارت زد و از سال ۱۳۸۵ درجه ملی اش را گرفت و در لیگ برتر هم سوت زد. او برای سومین بار باید دیدار دو تیم تراکتور و استقلال را سوت بزند.

همین انتخاب مشخص می کند کمیته داوران هم سعی داشته یکی از بهترین داوران خود که سابقه قضاوت دربی تهران را هم در کارنامه اش دارد برای مصاف جمعه شب تبریز انتخاب کند.

با بررسی قضاوت های بیژن حیدری برای استقلال مشخص می شود او در ۹ دیداری که برای آبی پوشان تهرانی سوت زده استقلال تنها ۲ بار با این داور تن به شکست داده است.

*اولین قضاوت؛ برد استقلال مقابل تبریزی‌ها!

بیژن حیدری در تاریخ سه شنبه ۲۴ شهریور ماه سال ۱۳۹۴ اولین بار در دیداری سوت زد که یکسوی میدان آبی های استقلال بودند. مسابقه این تیم روبروی ماشین سازی تبریز که در پایان با دو گل سجاد شهباززاده و محسن کریمی ۰-۲ به پایان رسید.

*آخرین قضاوت؛ تساوی در اصفهان!

این داور آخرین بار ۴ مهر ماه سال جاری در اصفهان مسابقه استقلالی ها در خانه ذوب آهن را سوت زد. تقریبا یک ماه پیش! دیداری که در پایان با نتیجه ۲-۲ مساوی به پایان رسید. گلهای استقلال در آن دیدار را داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی به ثمر رساندند.

*ناکامی استقلال در دربی!

بیژن حیدری تنها در یک بازی سوت شکست استقلالی ها را زد که یکسوی میدان پرسپولیس ایستاده بود. دربی پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ در آزادی دیداری که علی علیپور تک گل پرسپولیسی ها را زد و استقلال ۰-۱ شکست خورد. این تنها باخت استقلال در آزادی با سوت بیژن حیدری بود.

*خاطرات تلخ و شیرین تراکتوری ها!

بیژن حیدری در همه این سال ها در ۱۷ بازی داور دیدارهای تراکتور بوده است که ماحصل آن ۸ برد، ۲ مساوی و ۷ باخت برای تبریزی ها بود.

*سومین قضاوت برای استقلال – تراکتور!

دیدار جمعه سومین مصافی است که بیژن حیدری برای دو تیم استقلال و تراکتور سوت می زند. اولین بازی این دو تیم با قضاوت حیدری با برد تراکتور به پایان رسید. در لیگ شانزدهم و در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ استقلال با سوت حیدری ۱-۲ در تبریز به تراکتور باخت. تک گل استقلال را کاوه رضایی به ثمرر ساند. ولی در لیگ هفدهم و در مرداد ماه ۱۳۹۶ استقلال در تهران تراکتور را با تک گل سرور جپاروف شکست داد.

*تنها اخراجی استقلال!

این داور در همه مسابقاتی که برای استقلال سوت زده تنها در یک دیدار از کارت قرمز خود استفاده کرده است. بازی با ذوب آهن در تاریخ پنجشنبه ۱۱ مرداد سال ۱۳۹۷. بازی که با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید و هر دو گل استقلال را وریا غفوری برای تیمش زد. در آن دیدار وحید محمدزاده با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۷۴ اولین اخراجی بازی بود و سپس در دقیقه ۱+۹۰ هم محمد دانشگر با دریافت دومین اخطار اخراجی دیگر بازی لقب گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
    1 0
    شباهت عجیب پیراهن تراکتور به تیم ملی ترکیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس