کد خبر 1005521
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
فلورنتینو پرس

یک نشریه اسپانیایی از قطعی بودن تصمیم رئیس باشگاه رئال مادرید برای عدم خرید بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه خبر داد.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه آس، باشگاه رئال مادرید بعد از صرف هزینه‌ای هنگفت برای خرید بازیکن در پنجره تابستانی، دیگر قصد ندارد در ماه ژانویه خرید دیگری انجام دهد.

رئال مادرید در تابستان امسال با بودجه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون یورو اقدام به خرید چند بازیکن از جمله ادن ازار، لوکا یوویچ و ادر میلیتائو کرد. با این حال این باشگاه در محقق کردن مهمترین خواسته زین‌الدین زیدان - خرید یک هافبک جدید - ناکام ماند.

گزینه اول زیزو، پل پوگبا بود که قیمت بالای تعیین شده برای او از سوی منچستریونایتد باعث انصراف کهکشانی‌ها از خرید او شد. گزینه بعدی رئال رونی فن‌دبیک هافبک هلندی آژاکس بود که او هم در نهایت فصل را با تیم شهر آمستردام آغاز کرد. از کریستین اریکسن هافبک دانمارکی تیم تاتنهام هم به عنوان دیگر گزینه مد نظر رئال یاد می‌شد که او نیز در این تیم ماند. به همین دلیل از ابتدای فصل زمزمه تلاش رئالی‌ها برای خرید یکی از این سه بازیکن در ماه ژانویه شنیده شد که اکنون نشریه آس مدعی شده است فلورنتینو پرس رئیس سفیدپوشان مادرید و دیگر اعضای هیئت رئیسه باشگاه تصمیم گرفته‌اند در بازار زمستانی هیچ بازیکن دیگری نخرند.

طبق گزارش این نشریه پرس به اعضای کادر فنی تیم گفته است هم اکنون نیز تیم برای برخی از پست‌ها بیش از دو گزینه وجود دارد و تعداد بازیکنان تیم بیش از سقف مجاز لالیگا (۲۵ بازیکن) است، موردی که سبب شد نام یکی از خرید‌های جدید تابستانی باشگاه، رودریگو به عنوان بازیکن تیم دوم باشگاه (رئال مادرید کاستیا) ثبت شود.

تنها در یک صورت ممکن است برنامه‌های باشگاه در فصل نقل و انتقالات زمستانی تغییر کند که ایسکو، برای فرار از نیمکت‌نشینی‌های پی‌در‌پی به تیمی دیگر فروخته شود تا شانس جا ماندن از ملی‌پوشان اسپانیا در یورو ۲۰۲۰ را از دست ندهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس