کد خبر 1005510
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
کاوه رضایی

مهاجم ایرانی شارلروا پس از مدت‌ها ناکامی در گلزنی در ژوپیر لیگ، برابر اوستنده موفق به زدن گل شد و برتری تیمش را رقم زد.

به گزارش مشرق، در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که همانند دو دیدار اخیرش علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را به طور هم‌زمان در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۳ سه‌شنبه شب در استادیوم ورسلویس آرنا مقابل تیم رده سیزدهمی اوستنده قرار گرفت. 

شارلروا در دقیقه ۳۱ با اخراج مودو جیانی ۱۰ نفره شد و کار سختی برای کسب سومین پیروزی پیاپی در خانه اوستنده داشت، اما در لحظات پایانی مسابقه روی حرکت سریع و فرصت‌طلبی مهاجم ایرانی خود موفق شد دروازه حریف خود را باز کند و صاحب سه امتیاز شود.

کاوه رضایی که بعد از چهار حضور تعویضی، دو هفته قبل برای نخستین بار در ترکیب شارلروا قرار گرفته و روی یکی از گل‌های تیمش تاثیر گذاشته بود، در دیدار اخیرشان نیز حضور ثابت داشت. در دقیقه ۸۴ دیدار مقابل اوستنده روی حمله ۹ نفره‌ای که حریف‌شان تدارک دیده بود، رضایی در میانه زمین صاحب توپ شد و با سرعت بالای خود تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و با ضربه‌ای دقیق و تماشایی توانست دروازه‌ی اوستنده را باز کند.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ گل ۳ امتیازی کاوه رضایی

شارلروا که دو هفته قبل با دو پاس گل و در مسابقه اخیرش با گلزنی علی قلی‌زاده موفق به کسب برتری شده بود، این بار نیز برابر اوستنده با نقش‌آفرینی موثر دیگر بازیکن ایرانی خود توانست به پیروزی دست یابد تا ۲۱ امتیازی شده و به رده پنجم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کند.

کاوه رضایی در حالی نخستین گل خود پس از بازگشت به شارلروا را به ثمر رساند که آخرین گل او در ژوپیر لیگ بلژیک یک سال و ۵۸ روز پیش از این در هفته ششم فصل ۱۹-۲۰۱۸ در دومین بازی او برای کلوب بروژ مقابل زولته وارگم به ثمر رسیده بود؛ البته او ۳۴ روز قبل در نخستین حضورش در ترکیب شارلروا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی دو گل برابر تیم بوم زده بود و شروع خوبی در شارلروا داشت.

رضایی که بعد از جدایی از استقلال و لژیونر شدن، دوران درخشانی را در شارلروا سپری می‌کرد، با زدن ۱۹ گل در ۴۳ مسابقه راهی کلوب بروژ شد اما نتوانست با این تیم روند موثر خود را ادامه دهد. او به همین دلیل تصمیم گرفت در ابتدای فصل امسال با انتقالی قرضی مجددا به شارلروا بازگردد تا روزهای خوب گذشته‌اش را تکرار کند.

علی قلی‌زاده و کاوه رضایی که به دلیل مصدومیت‌های پیاپی و دوری از ترکیب، حضور در تیم ملی را نیز از دست داده‌اند، امیدوار هستند با ادامه درخششی که طی هفته‌های اخیر در شارلروا داشته‌اند، نظر مثبت مارک ویلموتس را جلب کنند و مجددا ملی پوش شوند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس