ایلهان عمر

«ایلهان عمر»با انتشار پیامی توئیتری در واکنش به انتشار گزارشی از سوی دیده‌بان حقوق‌بشر از تحریم‌های آمریکا علیه ایران انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا از تحریم‌های کشورش ضد ایران انتقاد کرد.

ایلهان عمر در حساب توئیتری خود در واکنش به گزارش سازمان دیده‌بان حقوق‌بشر درباره آسیب تحریم‌های آمریکا به نظام سلامت ایران نوشت: «بحران انسانی ناشی از تحریم‌های ما ضد ایران خلاف وجدان است. بار اصلی تحریم‌ها بر روی مردم عادی است و به همین علت است که نباید در تحریم کشورها شتاب‌زده عمل کنیم.»

بیشتر بخوانید:

چرا ترامپ حق سلامتی ایرانیان را نقض میکند؟

فیلم/ واشنگتن بهانه تازه‌ای برای تحریم ایران ندارد، مگر از طریق FATF

دیده‌بان حقوق‌بشر امروز در یک گزارش ۴۷ صفحه‌ای درباره آثار تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا هشدار داد.

دیده‌بان حقوق‌بشر در این گزارش اعلام کرد تحریم‌ها علیه ایران باعث ایجاد چالش‌های جدی برای مردم عادی شده و حق بهداشت و سلامت آنها را با تهدید مواجه کرده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
    15 0
    شتاب زده عمل نکنید! یعنی یواش یواش عمل کنید...... بنظرم زیاد نباید در مورد اینجور نماینده های کنگره خوش بین بود
  • صادق IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
    9 0
    آمریکایی نایس!دکی!!! البته دم این جور آدما گرم تو لونه شیطان این حرف ها رو زدن بازخودش خیلیه ولی قدرت دست کفتارهاست 200ساله و از اول تا آخرش اینه ذات دولتی به اسم آمریکا؛دلار هزارتومن کجا و ندادن بی سروصدای دارو و هر نوع قلمی که هیچ خطری نداره کجا ؛ چقدر تزویر!!! چقدر تفاوت عملکرد از کشور حقوق بشر در ذهن بعضی ها تا این عملکردی که آیا هنوزم کسی یا کسانی هستند که نفهمیده باشند آمریکاشیطان بزرگ را؟خدامیدونه.
  • محمدبهرامى بلوچ IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
    7 0
    تحريم هاى ظالمانه ترامپ برعليه مردم ايران نشانه رفته واصلا سفره دولت تعغيرى نكرده اين يعنى نقض حقوق بشركشورى كه مدعى حقوق بشراست
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
    3 0
    بحران انسانی ناشی از تحریم‌های ما ضد ایران خلاف وجدان است. بار اصلی تحریم‌ها بر روی مردم عادی است و به همین علت است که نباید در تحریم کشورها شتاب‌زده عمل کنیم. این نهایت انسانیت یک به اصطلاح مسلمانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس