لیگ برتر

همه تیم‌های مدعی به جز پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل با هم بازی می‌کنند.

به گزارش مشرق، بیش از نیمی از نیم‌فصل اول گذشته و هفت هفته هم باقی مانده است. در این هشت هفته پرسپولیس با همه تیم‌های مدعی بازی کرد، اما شرایط برای سایر مدعیان قهرمانی متفاوت است. اگر ۵ تیم بالای جدول فصل قبل که به جز استقلال همگی در فصل جدید هم در بالای جدول حضور دارند را تیم‌های مدعیان فصل جدید بدانیم، تا پایان نیم فصل به جز پرسپولیس همه با هم بازی می‌کنند. البته شاید شفتگی نفت آبادان و فولاد هم ادامه پیدا کند و به جمع تیم‌های مدعی اضافه شوند.

پرسپولیس در پنج هفته نخست با استقلال، شهرخودرو، سپاهان و تراکتور بازی کرد. هر چند که کالدرون در این مسیر انتقادهایی هم شنید، اما بازی‌های سخت این تیم به پایان رسید و تا آخر نیم‌فصل آرامش در انتظار این تیم است. در بین تیم‌های بالای جدولی فقط فولاد است که هنوز با پرسپولیس بازی نکرده. 

سپاهان هنوز با تراکتور، نفت آبادان، شهرخودرو و استقلال بازی نکرده. همچنین قلعه‌نویی باید دو مهمانی متوالی را تجربه کند و فقط در سه تا از هفت بازی مانده میزبان است.

شاید یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها در انتظار تراکتور باشد. ابتدا میزبانی از استقلالی که تازه موتورش راه افتاده، سپس بازی با سپاهان در اصفهان، و باز هم بازگشت به تبریز و بازی با شهرخودرو؛ سه مسابقه پیش‌روی این تیم است. در هفته آخر نیم‌فصل هم تراکتور با فولادی بازی می‌کند که تا به حال یکی از شگفتی‌سازان لیگ بوده.

یحیی گل‌محمدی حداقل تا سه هفته دیگر می‌تواند راحت نفس بکشد، اما بعد از آن شرایط سخت می‌شود. تراکتور، نفت، استقلال، سپاهان چهار حریف شهرخودرو در هفته‌های یازدهم تا چهاردهم هستند.

استراماچونی هم بعد از ۵ برد متوالی و فاصله گرفتن از بحران، دوباره پیچ سختی در پیش دارد. ابتدا مهمانی در تبریز و بازی با تراکتور، سپس بازی با نفت آبادانِ آماده، در هفته دوازدهم و سیزدهم هم بازی با سپاهان و شهرخودرو.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس