کد خبر 1005072
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
سانچو

باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد با پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای جذب جیدون سانچو، ستاره جوان و انگلیسی دورتموند، اقدام کند.

به گزارش مشرق، جیدون سانچو در سال 2017 از منچسترسیتی به دورتموند پیوست. او در دو فصل حضورش در این تیم آلمانی عملکرد فوق العاده ای داشته و حالا نگاه تیم های بزرگ اروپایی را به سمت خود جلب کرده است. سانچو 19 ساله این روزها به هدف اول منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی آینده تبدیل شده است. طبق ادعای نشریه میرور، شیاطین سرخ قصد دارند با خرید سانچو با مبلغی گزاف رکورد نقل و انتقالات را در تاریخ باشگاه خود جا به جا کنند. فروش سانچو می تواند یک معامله فوق العاده برای دورتموند باشد چرا که آن ها این بازیکن را تنها با مبلغ 8 میلیون یورو از منچسترسیتی خریداری کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

رئال با پیشنهادی نجومی به دنبال جذب پوگبا

سانچو طی دو فصل اخیر 68 بازی برای دورتموند انجام داده و موفق به ثبت 18 گل و 30 پاس گل نیز شده است. رئال مادرید نیز یکی از مشتریان جدید این بازیکن انگلیسی به حساب می آید. باشگاه دورتموند اخیرا قرارداد سانچو را با حقوق هفتگی 190 هزار پوند تمدید کرده بود اما با این وجود باز هم آماده شنیدن پیشنهادات برای این پدیده جوان خود خواهد بود.

چند روز پیش سانچو در پاسخ به سوالی مبنی بر بازگشت به لیگ انگلیس گفته بود:" من نمی توانم آینده را پیش بینی کنم. لالیگا یا لیگ برتر، هیچ چیزی در حال حاضر به ذهن من خطور نمی کند."

دورتموند دیروز با تساوی بدون گل مقابل شالکه متوقف شد و به رتبه پنجم جدول سقوط کرد. سانچو در این دیدار 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس