کد خبر 1004977
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
خوش خبر

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: از برگزاری جلسه کادر فنی تیم ملی با معاون وزیر ورزش مطلع نشدم، چون سیم‌کارت نداشتم.

به گزارش مشرق، امیر خوش‌خبر در مورد علت غیبت ایگور کولاکوویچ و خودش در جلسه اعضای کادر فنی تیم ملی با محمدرضا داورزنی اظهار داشت: کولاکوویچ که در ایران نیست و قطعاً در جلسه هم حضور نداشت. من هم سیم‌کارتم را در ژاپن گم کردم و پس از بازگشت به ایران چند روزی زمان برد تا بتوانم سیم‌کارت جدید بگیرم؛ به همین دلیل از برگزاری جلسه کادر فنی با داورزنی مطلع نشدم.

بیشتر بخوانید:

جلسه مشکوک درمورد والیبال؛ داورزنی بود، ایگور نبود!

وی ادامه داد: زمانی که سیم کارت جدیدم را فعال کردم، پیام‌هایی دریافت کردم که متوجه برگزاری جلسه شدم. از جزئیات جلسه اطلاعات زیادی ندارم و فقط می‌دانم که به نوعی جلسه آسیب شناسی عملکرد تیم ملی والیبال در رقابت‌های اخیر بود. داورزنی اطلاعاتی نیاز داشت که باید از کادر فنی می‌گرفت. 

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: قطعاً در این جلسه صحبت‌هایی مطرح شد که جمع‌بندی آن را در جلسه‌ای با ایگور کولاکوویچ عنوان خواهند کرد. 

خوش‌خبر در مورد زمان بازگشت کولاکوویچ به ایران، عنوان کرد: هر زمانی که فدراسیون اعلام کند، کولاکوویچ به ایران خواهد آمد. طبق برنامه قرار بود سرمربی تیم ملی بازی‌های لیگ را هم زیر نظر بگیرد. این هفته مسابقات لیگ آغاز خواهد شد و باید دید که چه زمانی فدراسیون از کولاکوویچ درخواست می‌کند که به ایران بیاید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس