کد خبر 1004788
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
برانکو

باشگاه الاهلی عربستان همه طلب فسخ قرارداد برانکو را که 7 میلیون ریال سعودی یعنی نزدیک یک میلیون 800 هزار دلار است پرداخت کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از الریاضیه، برانکو ایوانکوویچ بدترین دوران مربیگری خود را در الاهلی عربستان پشت سر گذاشت. این مربی کروات تنها 5 بازی هدایت الاهلی را برعهده داشت و از کار برکنار شد این درحالی بود که قرارداد دو ساله با این تیم عربستان امضا کرده بود.

بیشتر بخوانید:

برانکو: چرا باید به پرسپولیس تخفیف بدهم؟

توضیحات برانکو درباره مالیات 10 میلیاردی

روزنامه الریاضیه اعلام کرد که منصور بن مشکل مدیر باشگاه الاهلی که قول داده بود در صورت اخراج برانکو همه رقم فسخ قرارداد این مربی کروات را می‌دهد به قول خود عمل کرد و 7 میلیون ریال که مبلغ دو سال قرارداد برانکو را بود به او پرداخت کرد تا پرونده او بسته شود.

باشگاه الاهلی بعد از برانکو المحمدی را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرد تا اینکه هفته گذشته گروس سوئیسی را رسما به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد تا او جایگزین برانکو شود.

به گزارش ایسنا، برانکو با الاهلی هیچ جامی به دست نیاورد اما این باشگاه عربستانی از ترس تهدید برانکو به شکایت از فیفا همه طلب او را پرداخت کرد این درحالی است که او پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه پرسپولیس است اما طلب او پرداخت نشده و این به خوبی تفاوت برخورد با برانکو را به خوبی نشان می‌دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
    20 8
    این همه حمایت، که از طرف دولت و وزارت و فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی و کمیته داوران و رسانه ها که حتی پرسپولیس و برانکو رو بالاتر از تیم ملی و کارلوس کی روش می دیدند از حمید استیلی میشد این جام هارو بدست میآورد برانکو اکه مربی بود بعد از ۵ بازی اخراج نمیشد
    • سعید IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
      1 0
      از حسادت دارید میترکید. به کوری چشمتون امسال هم قهرمانیم
  • صادق IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
    3 0
    خدابگم چیشون کنه،قرار مینویسند و اندازه بند های پاهای هزارپا ، بند قرارداد میذارن توش ،مثل ...(نقطه چین)...میونند توش؛ یعنی فقط مسءول شدند پول ها رو راحت خرج کنند و آبروی کشور رو ببرند که پول اونی باهاش قراراداد داشتین رو ندادید آهای ایرانی ها ؛فقط کارشونه آبرومون رو ببرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس