کد خبر 1004635
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
امباپه

باشگاه یوونتوس نسبت به جذب ستاره جوان تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌مند است.

به گزارش مشرق، نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه یوونتوس وضعیت کیلیان امباپه را زیرنظر دارد و شرایط برای جذب ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را سبک و سنگین می‌کند. طبق این گزارش اما این انتقال مجموعاً (مبلغی که باید به پاری‌سن‌ژرمن بپردازد و دستمزد این بازیکن) ۳۸۰ میلیون یورو برای این باشگاه ایتالیایی آب خواهد خورد.

باشگاه یوونتوس که در دو تابستان اخیر موفق به جذب بازیکنان بزرگی همچون کریستیانو رونالدو با ۱۱۲ میلیون یورو و ماتیس دلیخت با ۷۵ میلیون یورو شده است، اکنون نظرش را معطوف به جذب این مهاجم ۲۰ ساله کرده است. یووونتوس برای اینکه این انتقال را عملی کند، ممکن است پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی‌اش را هم وارد این معامله کند. در تابستان اخیر هم بحث پیوستن دیبالا به PSG مطرح بود اما در نهایت او در یووه ماندنی شد.

امباپه که تا سال ۲۰۲۲ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، همچنین مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارد و گفته می‌شود این باشگاه اسپانیایی قصد دارد از سرد شدن رابطه این بازیکن با توماس توخل، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن نهایت استفاده را ببرد و او را برای پیوستن به جمع سفیدپوشان مادریدی متقاعد کند.

امباپه که با تیم ملی فرانسه، قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ را هم تجربه کرده از سال ۲۰۱۷ که از موناکو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، تاکنون در ۹۵ بازی از رقابت‌های مختلف ۶۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس