کد خبر 1004239
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
منچستریونایتد

در شب برتری شیاطین سرخ، خنت در غیاب بازیکن ایرانی اش به تساوی رضایت داد و رم متوقف شد.

به گزارش مشرق، منچستریونایتد بعد از مدت ها توانست در یک بازی خارج از خانه طعم برد را بچشد.

 

شب سوم از مرحله گروهی لیگ اروپا، با انجام 13 مسابقه آغاز شد که در مهمترین بازی ها، یونایتد مقابل پارتیزان پیروز شد. آلکمار به بردی پر گل رسید. رم در ایتالیا مقابل مونشن گلادباخ متوقف شد و دیدار پورتو و رنجرز به تساوی 1-1 انجامید.

در گروه هفتم مسابقات، یانگ بویز سوئیس مقابل رقیب نامدارش، فاینورد به برتری 2-0 رسید. دیدار پورتو و گلاسکو رنجرز در این گروه، با تساوی 1-1 پایان یافت. لوئیز دیاز برای میزبان گلزنی کرد و سپس مورلوس بازی را به تساوی کشاند. در این گروه یانگ بویز با 6 امتیاز صدرنشین است و پورتو و رنجرز با 4 امتیاز در رده های بعدی هستند.

در گروه هشتم، لودوگرتس در خانه مقابل اسپانیول تن به شکست 1-0 داد تا تیم اسپانیایی با 7 امتیاز صدرنشین پایان دور رفت باشد. زسکامسکو هم با شکست 1-0 مقابل فرانس واروش سومین باختش را پذیرفت. 

در گروه نهم، دیدار سنت اتین و اوکساندریا 1-1 تمام شد و بازی خنت و وولفسبورگ با تساوی 2-2 خاتمه یافت. در این گروه خنت و وولفسبورگ 5 امتیازی هستند و دو تیم دیگر گروه 2 امتیاز دارند.

در گروه دهم، بازی حساس رم و مونشن گلادباخ در پایتخت ایتالیا 1-1 به اتمام رسید. نیکولو زانیلو در دقیقه 33 گل نخست بازی را به ثمر رساند و در دقیقه 90 استیندل از روی نقطه پنالتی بازی را 1-1 کرد. باشاک شهیر توانست در خانه ولفسبرگر را با 1 گل شکست دهد. در این گروه رم 5 امتیاز دارد و باشاک شهیر و ولفسبرگر 4 امتیاز دارند.

در گروه یازدهم، براگا در خانۀ بشکیتاش 2-1 پیروز شد. وولوز نیز توانست در خارج از خانه مقابل اسلوان براتیسلاوا 2-1 پیروز شود. در این گروه براگا 7 امتیازی و صدرنشین است. وولوز هم با 6 امتیاز دوم است.

در گروه دوازدهم، منچستریونایتد در یک بازی سخت بالاخره توانست طعم برد خارج از خانه را بچشد. در این بازی، یونایتد با تک گل مارسیال از روی نقطه پنالتی در دقیقه 43 پارتیزان بلگراد را شکست داد. این نخستین برد یونایتد در خارج از خانه از ماه مارس 2019 است. ضمن اینکه شیاطین سرخ بعد از 5 هفته از دست دادن برتری های 1-0 بالاخره از داشته خود محافظت کردند. در دیگر بازی این گروه، الکمار با 6 گل آستانه را در هم کوبید. در این گروه یونایتد 7 امتیاز دارد. آلکمار هم صاحب 5 امتیاز است.

در تک بازی گروه نخست نیز، قره باغ در خانه مقابل آپوئل به تساوی 2-2 رسید. دیگر بازی این گروه بین سویا و دودلانژ انجام می شود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس