کد خبر 1004062
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
زنان آمریکا نمایه

نتایج یک نحقیق در نیویورک حاکی از آن است که موضوع آزار و اذیت جنسی در محیط کاری امری شایع بوده و اکثریت شهروندان نیویورکی این نوع از مزاحت‌ها را در محیط کار خود تجربه کرده‎‏اند.

به گزارش مشرق، نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که آزار و اذیت جنسی در محیط کار، امری شایع در نیویورک به شمار می‌آید.

به گزارش ان‎پی‎آر، با وجود اینکه تعهد در خصوص آزار و اذیت جنسی در محیط کار نیویورک بیشتر شده اما هنوز هم نیاز است تا اقدامات بیشتری برای رفع این معضل صورت بگیرد.
یکی از اعضای دانشگاه کرنل، می‌گوید نتایج بدست آمده در این نظرسنجی نشان می‌دهد که میلیون‌ها نفر از شهروندان نیویورک قربانی آزار و اذیت جنسی در محیط کار شده‎اند.
 

بیشتر بخوانید:

عکس/ خشونت جنسی؛ زنان فرانسوی را به خیابان کشاند

دستمزد کم و آزار زیاد؛ نتیجه اشتغال زنان رنگین پوست در بازار تبعیض آمیز کار آمریکا

رشد هولناک انتشار تصاویر آزار جنسی کودکان در اینترنت


 
۲۱.۹ درصد از کارمندان در این نظرسنجی گفته‎اند که آزار و اذیت جنسی در محیط کار باعث شده تا محل کار آنان به محیطی غیرقابل تحمل تبدیل شود. ۳۱.۱ درصد از زنان و ۱۸.۹ درصد از مردان نیویورکی دست کم یک نوع از این مزاحمت‌ها در محل کار را تجربه کرده‎اند.

بر اساس این نظرسنجی ۹.۹ درصد از کارمندان رنگین پوست و اسپانیایی تبار و ۸.۵ درصد از سفید پوستان غیر اسپانیایی آزار و اذیت جنسی در محیط کار را تجربه کرده‎اند.

این نظرسنجی همچنین می‎گوید که ۳۸.۹ درصد از کارمندانی که در محیط کار خود مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته گفته‎اند که این نوع از مزاحمت‌ها بر شغل آن‌ها به شدت تاثیر گذاشته است. ۴۸.۹ درصد از کارمندان تاثیر آزار و اذیت جنسی بر روی عملکرد شغلی را گزارش دادند.
 
 
بر اساس این گزارش، ۸۳.۴ درصد از ساکنان نیویورک بر این باورند که مسئولان این ایالت باید اقدامات بیشتری برای رسیدگی به آزار و اذیت جنسی انجام بدهند. بیشتر شهروندان نیویورک معتقدند هنوز اقدامات مهمی از سوی مسئولان برای رفع این معضل صورت نگرفته است.

به گفته اعضای دانشگاه کرنل، رویکرد جامعه آمریکا برای حل مسئله مهم آزار و اذیت جنسی باید تغییر کند و به این موضوع به عنوان یک مسئله عمیق و ریشه‌ای و نه سطحی بنگرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
    4 0
    جامعه داغون ولعنتی که تولید خود زنان هست.
  • نکته سنج IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
    3 0
    ... ۴۸.۹ درصد از کارمندان تاثیر آزار و اذیت جنسی بر روی عملکرد شغلی را گزارش دادند. در جمله بالا یعنی نیمی از کارمندان که لابد همگی زن هستند این اذیت ها را گزارش داده اند . خب یقینا نیم دیگر که مرد هستند که هیچگاه آزار دادن زنان همکار توسط خودشان را گزارش نخواهند کرد بنابراین کل سیستم اداری و نتیجتا تمامی کارکنان یک اداره با موضوع اذیت های جنسی درگیر هستند و این یعنی جامعه اداری کاملا ناسالم. و این نتیجه فرهنگ غربی و جامعه ناسالم اداری در غرب است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس