کد خبر 1003960
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
دنیزلی

مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور با در اختیار داشتن هافبک‌های خلاق یک گنجینه با ارزش در اختیار دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور عملکرد فوق العاده‌ای در ۷ هفته ابتدایی نوزدهمین دوره لیگ برتر داشته است. این تیم تبریزی تا هفته هفتم گلی دریافت نکرده و با کسب ۱۷ امتیاز و به علت تفاضل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

آمارهای جالب سپاهان و تراکتور پس از ۷ هفته

خط هافبک تراکتور یک گنجینه با ارزش برای مصطفی دنیزلی محسوب می‌شود. این مربی به حدی دستش در پست هافبک باز است که غیبت بازیکن بزرگی، چون اشکان دژاگه در تیمش احساس نشود. دنیزلی در بازی نساجی - تراکتور در نبود دژاگه از تیکدری استفاده کرد و جای خالی تیکدری در دفاع راست را هم موسوی پر کرد.

تیکدری در بازی با نساجی مازندران برای اولین بار در پست وینگر بازی می‌کرد و توانست پاس گل هم بدهد و توانایی خود را به دنیزلی ثابت کند.

ترافیک در خط هافبک تراکتور

ترافیک هافبک در تراکتور به هیچ عنوان از کیفیت و انگیزه بازیکنان کم نکرده است. میمبلا و سوگیتا که فیکس نیستند نشان دادند که تشنه بازی و درخشش هستند و این بهترین اتفاق برای هر سرمربی است. زمانی که باشگاه تراکتور در زمان انتشار خبر جذب میمبلا به این بازیکن لقب مارادونای آسیا داد شاید در نظر بعضی‌ها این لقب اغراق آمیز بود، اما او ثابت کرده که از تکنیک بالایی برخوردار است و علاوه بر این در شوت زنی هم مهارت زیادی دارد.

میمبلا در بازی با پرسپولیس فرصت داشت که دروازه بیرانوند را با یک شوت زیبا باز کند، اما این اتفاق رخ نداد. در هفته هفتم ویمبلا توانست شوتی تماشایی روانه دروازه نساجی و همه را مبهوت هنرنمایی خود کند. هافبک تراکتور علاوه بر زدن گل زیبا می‌توانست با دقت بیشتر وظیفه بازی‌سازی هم انجام بدهد که این بازیکن در این امر موفق نبود.

کاپیتان‌های تیم ملی گل سرسبد خط هافبک تراکتور

گل سر سبد خط هافبک تراکتور ۳ کاپیتان تیم ملی هستند. دنیزلی توجه ویژه‌ای به حاج صفی دارد و با تغییراتی که در وظایف این بازیکن ایجاد کرده، آزادی عمل خوبی به او بخشیده است. نتیجه این کار گل‌های حساسی، چون گل ۳ امتیازی به پرسپولیس و پاس گل‌های استادانه از سوی احسان است. شجاعی هم به خوبی نقش کاپیتانی را ایفا کرده و در کنار بار فنی بالا، به واسطه مقبولیت بالایش در تیم، بازیکن قابل اتکایی در درون زمین برای تیم دنیزلی است.

به هر حال چپ پاها و شوت‌زن‌ها در کنار یک لیدر، پایه و اساس تیم‌های دنیزلی را تشکیل می‌دهند. شاهد حضور احسان حاج صفی و میمبلا کنار مسعود شجاعی هستیم که این بازیکنان شاکله اصلی حملات و هجوم تراکتور را به وجود می‌آورند. همچنین در همه گل‌های تراکتور ردپای این ۳ بازیکن دیده می‌شود.

تراکتور علاوه بر داشتن هافبک‌های خلاق از انسجام دفاعی هم برخوردار است. همین باعث شده است که تا این لحظه دروازه اش باز نشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس