کد خبر 1003770
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
هندبال

تیم ملی هندبال بحرین در حالی برابر کره جنوبی شکست خورد که به نظر می رسد با رقم زدن این نتیجه هم به عنوان سرگروه صعود کرد و هم مانع از صعود ایران شد.

به گزارش مشرق، در ششمین روز از مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیا و در گروه دوم دیدار تیم‌های ملی هندبال کره جنوبی و بحرین در حالی برگزار شد که تیم کره جنوبی موفق شد با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ حریف خود بحرین را شکست دهد.

بیشتر بخوانید:

شکست تیم ملی هندبال ایران برابر بحرین

با این نتیجه بحرین به عنوان تیم نخست و کره جنوبی به عنوان دومین تیم از این این گروه راهی دور بعد شد تا دیدار تیم ملی هندبال ایران و کویت که در حال برگزاری است، فرمالیته باشد.

طبق قانون مسابقات در صورت برد تیم کشورمان، هر سه تیم ایران، کره و بحرین، هر سه تیم ۴ امتیاز خواهند داشت که در این صورت ابتدا بازی‌های رو در رو در نظر گرفته می‌شود که شرایط هر سه تیم با یک پیروزی و یک شکست برابر خواهد بود. در ادامه تفاضل گل در رقابت‌های مابین ۳ تیم ایران، کره جنوبی و بحرین (به جز بازی هر سه تیم با کویت) تعیین کننده رده‌بندی خواهد بود. با این شرایط تفاضل گل بحرین در سه بازی مورد نظر ۲+، تفاضل گل کره جنوبی صفر و تفاضل گل ایران ۲- خواهد بود.

نکته جالب اینجاست که اگر کره جنوبی با تفاضل بیشتر از ۲ گل پیروز این میدان می شد، بحرین شانس صعود را از دست می داد و ایران و کره جنوبی راهی دور بعد می شدند. بهترین حالت برای بحرین شکست با اختلاف یک گل بود، چرا که نه تنها از گروه دوم صعود می‌کرد بلکه به عنوان سرگروه، در دور بعد برابر قطر مدعی قرار نمی‌گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    12 1
    باخت بحرین به کره عجیبه، ولی باخت ایران به بحرین محیرالعقول بود.....
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    10 2
    انصافا بحرین هر بلایی دلش خواس سر ورزش ایران اورد اون سرود ملی اون بردش در فونبال اون برد هندبال اینم نمایش برای حذف هندبال ایران
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    13 1
    ما باید خودمون صعود کنیم نه اینکه منتظر نتایج دیگران باشیم
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    4 3
    دریغ از وبسایتهای ورزشی که اندکی از سیاست نمیفهمند و مثل گاو بدون تحلیل نتیجه‌ها رو مینویسن. آفرین مشرق. این بحرینی‌ها دشمن ما هستند. بحرین نخودی روی آب بیشتر نیست و باید دعا کنند که سونامی رخ ندهد. وگرنه بحرینی باقی نمیمونه.
  • پرویز DE ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    1 3
    جای شکی نیست که یا کره با آهنگ بحرینی ها خوش رقصی کرد و یا بحرین با اطمینان از قدرتش بازی را طوری تمام کرد که ایران اوت بشود ، بار این شرمندگی را باید تیم ایران و مدیران به دوش بکشند که آمدند انتقام تیم فوتبال را بگیرند اما بحرینی ها مزد پر ادعائی و شعار دادنشان را دادند ، بعنوان یک ایرانی سوختم که بحرینی که اندازه یک کلام شهر ما نیست اینطور آتشمان بزند ، ترسم از این است که روز موعود معلوم بشود که بقیه ادعا ها هم فقط شعار بودند
  • GB ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    2 4
    بهترین حالت برای بحرین پیروزی بود و بعد مساوی ولی شکست خورد. خوب که چی؟ شما حالتون اصلاء خوب نیست!
  • قاسم IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    1 3
    از هندبال متنفرم نه فقط برای قوانین مسخره و دلچسب نبودنش بلکه بخاطر همیشه بازنده بودنش با کشور های کوچک حاشیه جنوب خلیج فارس
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    2 1
    خسته شدیم از این همه باخت در برابر بحرین خودتون جمع کنید واقعا جای تاسف دارد از این همه استعداد که داخل کشور وجود دارد کسانی که حقشون نیست به تیم ملی دعوت می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس