موافقت ملک سلمان با استقرار تجهیزات نظامی آمریکا در عربستان

کابینه سعودی در نشست امروز خود که ریاست آن را پادشاه این کشور برعهده داشت مجددا مواضع ضد ایرانی اتخاذ کرد.

به گزارش مشرق، کابینه عربستان سعودی سه‌شنبه درباره آخرین تحولات منطقه و لزوم اهمیت حصول یک توافق جامع بین‌المللی با ایران به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

بیشتر بخوانید:

اسپر: با عربستان درباره رفتار شرورانه ایران اتفاق نظر داریم

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق الاوسط»  اعضای کابینه عربستان در این جلسه که ریاست آن‌ را «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی برعهده داشت، مدعی شدند که باید با یک توافق بین‌المللی  جامع، مانع دستیابی ایران به سلاح‌ اتمی شد.

در حالی که عربستان سعودی حتی از سوی محافل رسانه‌ای و کارشناسی کشورهای غربی هم به مدرسه تربیت تروریسم معروف شده است، اعضای کابینه سعودی در این جلسه مدعی شدند که حصول توافق جامع با ایران موجب توقف تامین مالی «گروه‌های  تروریستی مورد حمایت ایران» در منطقه خواهد شد.  

بر اساس این گزارش، رئیس ستاد مشترک ارتش عربستان سعودی نیز روز گذشته با تکرار اتهامات علیه ایران تصریح کرد برابر آنچه به ادعای او «تهدیدات ایران در منطقه» است، خواهد ایستاد. «فیاض بن حامد الرویلی» رئیس ستاد مشترک ارتش سعودی گفت، نیروهای مسلح عربستان سعودی با افتخار در برابر تهدیداتی که منبع آن ایران و همپیمانان آن باشد، می‌ایستد و با آن مقابله می‌کند.

به نوشته الشرق الاوسط، وزرای دولت سعودی در نشست امروز کابینه حملات صورت گرفته به تاسیسات نفتی آرامکو در هفته‌های گذشته را محکوم کردند.

وزرای کابینه عربستان همچنین بر اهمیت تامین امنیت آزادی ناوبری بین المللی در خلیج فارس تاکید کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
    0 2
    دمشون گرم
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    0 0
    جامعه ی بین الملل اول در مورد بمب های هسته ای خودش به توافق برسه تا بعد..!!!
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
    0 1
    کسی به این احمق بگوید که برای نابودی شما بمب هسته ای لازم نیست واگر هم ایران بمب هسته ای بسازد برای نابودی بزرگترای توست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس