کد خبر 1003691
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
امیر روستایی

اخراج مهدی عبدی کالدرون را در بازی بعدی با چالش های زیادی مواجه خواهد کرد اما بازگشت نعمتی و حضور روستایی شاید اوضاع را کمی بهتر کند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت در حالی پیکان را شکست دادند که یک دقیقه پس از گل زیبای نوراللهی، برخورد خشن مهدی عبدی با فراز امامعلی منجر به اخراج مهاجم پرسپولیس شد. او در نیمه دوم برای پر کردن خلا براندائو و ایجاد برتری نفری در خط حمله به زمین آمده بود و پرسپولیسی ها نیز امید زیادی به او داشتند اما در نهایت با کارت قرمز سیدعلی اخراج شد تا کالدرون نگران بازی بعدی مقابل شاهین شود.

بیشتر بخوانید:

تاثیر حضور کاپیتان در ترکیب پرسپولیس

با جدایی محمدامین اسدی، پرسپولیس تنها سه مهاجم با توانایی بازی در خط حمله را در فهرست خود دارد که البته می‌توان به آن ها نام امیر روستایی و حالا آریا برزگر را هم اضافه کرد. در این مدت این بازیکنان هیچ گلی برای پرسپولیس نزده اند و تک گلزن خط حمله سرخپوشان همان عبدی جوان بوده است؛ بنابراین شاید بتوان به کالدرون برای نگرانی اش حق داد.

اما به هر حال ناکامی های علیپور به پایان خواهد رسید و او امیدوار است که در همین بازی با شاهین چنین اتفاقی رخ دهد. با توجه به صحبت های کالدرون احتمالا او در این بازی هم به زوج براندائو و علیپور اعتماد می‌کند اما آلترناتیو این بازیکنان چه کسی خواهد بود؟

به نظر می‌رسد امیر روستایی مهم ترین نیمکت نشینی است که می‌تواند در پست حط حمله نقش آفرینی کند. او در دیدار با پارس جنوبی فیکس بود اما پس از آن به نیمکت منتقل شد و بازی های زیادی را انجام نداد. اما شاید در غیاب عبدی، احمدزاده، رسن و... فرصت خودنمایی در ترکیب را پیدا کند و از این موقعیت بهره لازم را ببرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس