تراکتور

تیم فوتبال تراکتور موفق شد در قائمشهر مقابل نساجی به برد قاطعی دست پیدا کند.

به گزارش مشرق، روز دوم از هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (دوشنبه) با دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد که این بازی با پیروزی ۴ بر صفر شاگردان دنیزلی به پایان رسید.

گل‌های تراکتور در این بازی را میمبلا در دقیقه ۵۲، ساسان انصاری در دقایق ۶۱ و ۶۳ و سوگیتا در دقیقه ۸۵ به ثمر رساندند.

قضاوت دیدار نساجی مازندران - تراکتور تبریز بر عهده موعود بنیادی‌فر بود. او در این دیدار به محمد میری و مجتبی بیژن از نساجی و ساسان انصاری، میمبلا و سعید مهری از تیم تراکتور کارت زرد نشان داد.

تراکتوری‌ها که تا کنون همه بردهایشان ۱-۰ بود با پیروزی پرگل در این بازی ۱۷ امتیازی شدند و موقتاً و تا مشخص شدن نتیجه دیدار تیم‌های گل‌گهر و سپاهان به صدر جدول رده‌بندی رسیدند. شاگردان دنیزلی همچنین در این بازی توانستند برای هفتمین بازی پیاپی دروازه تیم‌شان را بسته نگه دارند. نساجی هم با همان ۹ امتیاز فعلا در رده هفتم جدول قرار گرفته است.

شرح گل‌ها:


نساجی صفر - تراکتور ۱ (دقیقه ۵۲: ویلیان میمبلا): تراکتور در میانه زمین و در فاصله‌ای حدودا ۳۵ متری صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت چرخشی و دیدنی میمبلا به زیبایی وارد دروازه نساجی شد.

نساجی صفر - تراکتور ۲ (دقیقه ۶۱: ساسان انصاری): اشتباه در خط دفاعی نساجی و پاس در عمق دیدنی سوگیتا را ساسان انصاری با ضربه بغل پای دقیق تبدیل به گل دوم تراکتور کرد.

نساجی صفر - تراکتور ۳ (دقیقه ۶۳: ساسان انصاری): ارسال پای چپ احسان حاج‌صفی از جناح راست محوطه جریمه نساجی را حامد شیری نتوانست دفع کند که ساسان انصاری از اشتباه او نهایت استفاده را بُرد و سومین گل تراکتور را به ثمر رساند.

نساجی صفر - تراکتور ۴ (دقیقه ۸۵: یوکیا سوگیتا): هافبک سامورایی تراکتور با عبور از یک مدافع نساجی تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و با ضربه فنی استثنایی به کنج دروازه این تیم گل چهارم را به نام خود ثبت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس