کد خبر 1003128
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
ترامپ نمایه

دونالد ترامپ از تصمیم پیشین خود مبنی بر میزبانی نشست آتی سران گروه هفت در زمین گلف شخصی خود در نزدیکی شهر میامی واقع در ایالت فلوریدا عقب‌نشینی کرد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از میزبانی نشست گروه هفت در یکی از زمین‌های گلف خود در فلوریدا انصراف داد.

پس از آن که منتقدان دموکرات ترامپ، تصمیم او برای برگزاری نشست سران ۷ کشور ثروتمند جهان را «سوء استفاده از قدرت با هدف پیشبرد منافع شخصی» ارزیابی کردند، رئیس جمهوری آمریکا با انتشار رشته توئیتی با متهم کردن رسانه‌ها و دموکرات‌ها به «خصومت غیرمنطقی و دیوانه‌وار» با او از تغییر محل برگزاری این نشست خبر داد.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: نظامیان‌مان را به خانه بازمی‌گردانیم!

تصمیم به استفاده از یکی از زمین‌های گلف برای میزبانی نشست سال آینده گروه هفت روز پنجشنبه اعلام و با انتقاد برخی از اعضای کنگره از جمله جمهوری‌خواهان رو به رو شد.

پیش از اعلام انصراف ترامپ از این تصمیم، انتظار می‌رفت که هفته آینده مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه‌ای در محکومیت آن صادر کند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان در میان منتقدانی است که باور دارند چنین اقدامی نقض قانون اساسی ایالات متحده است.

رئیس جمهوری آمریکا این روزها به دلیل پیگیری اعضاء دموکرات کنگره برای بررسی اتهام سوء استفاده از قدرت برای اعمال فشار بر اوکراین به منظور بررسی مجدد پرونده فساد مالی فرزند جو بایدن، یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای رقابت با آقای ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در آستانه استیضاح قرار دارد.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس