پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس که با قبول سه شکست در هفته‌های ابتدایی لیگ نوزدهم شرایط مطلوبی در جدول نداشت در دیدار هفته هفتم برابر تیم پیکان به برتری رسید تا کمی اوضاعش بهتر شود.

به گزارش مشرق، در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی (سرخپوشان با حکم کمیته انضباطی از داشتن تماشاگر محروم بودند) از ساعت ۱۸ به مصاف تیم پیکان رفت که با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. مهدی ترابی (۱۹) و احمد نوراللهی (۸۱) برای پرسپولیس و سعید واسعی (۳۶)  برای پیکان گلزنی کردند.

از اتفاقات مهم این دیدار به میدان آمدن سید جلال حسینی پس از حدود ۵۰ روز بود که در دقایق انتهایی بازی به جای ترابی به بازی آمد. همچنین مهدی عبدی که در دقیقه ۶۶ به جای محمد نادری به بازی آمده بود، با خطای شدیدی که در دقیقه ۸۳ روی حسین پورامینی انجام داد از زمین بازی اخراج شد.

فیلم/ خلاصه دیدار پرسپولیس ۲-۱ پیکان

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد نادری (۶۷ - مهدی عبدی)، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی (۸۳ - سیدجلال حسینی)، وحید امیری، علی علیپور و جونیور براندائو (۴۶ - امید عالیشاه).

ترکیب پیکان: مهدی امینی، مهران موسوی، حسین پورامینی (۸۸ - محمد خدابنده‌لو)، فراز امامعلی، سعید واسعی، جلال‌الدینی علی‌محمدی، حجت حق‌وردی، محمد ستاری، علی حمودی، شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی (۶۵ - ماهان رحمانی).

داور: سیدمهدی سیدعلی

کارت زرد: مهدی ترابی ( پرسپولیس) و  ماهان رحمانی (پیکان)

کارت قرمز: مهدی عبدی( دقیقه ۸۴) از پرسپولیس

نیمه اول
دقیقه ۳:
ارسال توپ به محوطه جریمه پیکان از سمت چپ، بین مدافعان این تیم به علی علیپور رسید که البته ضربه مهاجم پرسپولیس برای باز کردن دروازه کافی نبود.

دقیقه ۴: بازیکنان پیکان از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کردند که علیرضا بیرانوند موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۶: مهدی ترابی اقدام به شوتزنی کرد تا بلکه دروازه پیکان را باز کند، اما توپ او پس از برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

دقیقه ۹: علیرضا بیرانوند در خروج از دروازه و دفع توپ پشت محوطه جریمه دچار اشتباه شد. سعید واسعی از میانه میدان با دروازه خالی پرسپولیس مواجه شد که ضربه او بی‌دقت بود و به اوت رفت.

دقیقه ۱۳: شهریار مغانلو در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت، اما نتوانست از این موقعیت بهره‌ای ببرد.

دقیقه ۱۶: بار دیگر پیکان در یک موقعیت مناسب در محوطه جریمه پرسپولیس می‌توانست دروازه بیرانوند را تهدید کند که این بار بیرانوند با خروج به موقع مانع از این کار شد.

دقیقه ۱۷: علی علیپور از پشت محوطه جریمه پیکان قصد داشت با شوتی محکم دروازه این تیم را باز کند که توپ پس از برخورد به مهران موسوی، به اوت رفت.

دقیقه ۱۹: توپی که در محوطه جریمه پیکان به علی علیپور رسیده بود، با یک سرتوپ و پاس در عرض به مهدی ترابی رسید تا این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه امینی را باز کند.

دقیقه ۳۳: براندائو صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما این بازیکن نتوانست توپ را کنترل کرده و به آن ضربه بزند تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۳۶: سعید واسعی ضربه ایستگاهی به دست آمده برای پیکان را به صورت مستقیم وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد.

دقیقه ۳۹: دروازه پرسپولیس بار دیگر با شوت از راه دور واسعی تهدید شد که بیرانوند توانست با دفع توپ، مانع از باز شدن دروازه‌اش شود و تن به کرنر داد.

دقیقه ۴۱: ارسال روی دروازه پرسپولیس توسط فراز امامعلی تبدیل به گل شد، اما کمک داور مسابقه آفساید این بازیکن را اعلام کرد.

نیمه دوم
دقیقه ۴۶:
علی علیپور پس از چرخش به سمت دروازه پیکان، ضربه‌اش را روانه دروازه این تیم کرد که امینی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۶۲: مهدی ترابی معتقد بود که بازیکنان پیکان روی او مرتکب خطا شده‌اند و اعتراض شدیدی به داور داشت که به دلیل این اعتراض کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۴: شهریار مغانلو در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت مناسبی شد که در لحظه آخر و پس از شلیک توپ، مدافع پرسپولیس با تکلی به موقع مانع از رسیدن توپ او به دروازه شد.

دقیقه ۸۱: ارسال دقیق امید عالیشاه در محوطه جریمه به احمد نورالهی رسید و او هم با یک ضربه سر تماشایی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۴: مهدی عبدی با خطای شدیدی که انجام داد، از داور مسابقه کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

دقیقه ۱+۹۰: ضربه کاشته پیکان از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

* پس از سوت پایان بازی ماهان رحمانی از پیکان کارت زرد گرفت.

پرسپولیس با چهارمین برد فصل خود ۱۲ امتیازی شد و به طور موقت با یک پله صعود به رده ششم جدول صعود کرد. پیکان هم ۵ امتیازی در رده سیزدهم جدول باقی ماند. نکته قابل تامل این بازی شادی پس از گل جالب ترابی بود که تنها راه نجات کشور را اطاعت از  رهبری دانست و این شعار را روی پیراهن خود بعد از گلزنی به نمایش گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ع زاهدی IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    8 0
    در وب سایت های معروف ورزشی : ورزش سه و نود ( عادل فردوسی پور ) این تصویر را منتشر نکرده اند سایت نود در گزارش تصویری 53 عکس منتشر کرده اما عکسی از شادی ترابی نیست
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
      1 1
      بازیکن تیم جمهوری
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    1 0
    نماینده جمهوری اصلا کل تیم جمهوری است
    • IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
      1 1
      یعنی اون تیمی که قبل و بعد انقلاب آنهم بدون اسپانسر تبلیغات و سامانه هواداری براش قهرمانی می گرفتن در آسیا پرسپولیس بود!؟
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    1 0
    جمهوری پرسپولیس
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    1 1
    ایران پرسپولیسی تهران پرسپولیسی که می گن اینا اند کشور به چاه افتاده. یکیش همین ترابی امثالهم اند
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    1 0
    تهران مرکز جمهوری پرسپولیس
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    1 1
    جمهوری از بازیکن خودش در تیم خودش رونمایی کرد
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
    1 2
    آفرین برترابی عزیزبخاطرآن نمایشت . خداحفظت کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس