پرسپولیس و پیکان

تیم فوتبال پرسپولیس نیمه اول دیدار برابر پیکان را با تساوی به پایان برد.

به گزارش مشرق، روز نخست از هفته هفتم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز با برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی پیگیری شد که نیمه اول این بازی با تساوی یک به یک به پایان رسید. مهدی ترابی(۱۹) برای پرسپولیس و سعید واسعی(۳۶) برای پیکان گل زدند.

سرخپوشان تهرانی که در این دیدار تماشاگرانشان را به علت محرومیت همراه خود نداشتند بازی را تهاجمی شروع کردند و حملاتی را روی دروازه شاگردان فرکی پی ریزی کردند و در دقیقه ۱۹ توسط مهدی ترابی به گل برتری دست پیدا کردند.

در این دقیقه علی علیپور درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با پاسی عرصی مهدی ترابی را در موقعیت شوت قرار داد که ضربه نه چندان محکم این بازیکن پس از برخورد با بدن بازیکن پیکان وارد دروازه شد.

چند دقیقه بعد جونیور در موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه پیکان قرار گرفت اما تعلل این بازیکن در زدن ضربه باعث شد مدافعان حریف توپ را دور کنند.

درحالی که پرسپولیس برای رسیدن به گل دوم تلاش می کرد، در دقیقه ۳۶ پیکان صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه سرخپوشان شد که سعید واسعی این ضربه را به زیبایی تبدیل به گل تساوی کرد.

دو دقیقه بعد واسعی از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که بیرانوند این توپ را به کرنر فرستاد و این ضربه هم ثمری برای پیکانی ها نداشت. این پایان کار در نیمه اول نبود و پیکانی ها در دقیقه ۴۰ به گل دوم رسید اما داور به نشانه آفساید این گل را نپذیرفت تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس