کد خبر 1002953
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
آتش سوزی

رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل کاملا برطرف شده، به کسی آسیبی وارد نشده، تولید طبق روال عادی ادامه دارد.

به گزارش مشرق، علی نوربخش درباره حادثه آتش سوزی در پالایشگاه آبادان اظهار داشت: صبح امروز در  مسیر لوله‌های پالایشگاه( پایپ تراک) واحد 55( تقطیر) آتش سوزی مختصری رخ دارد که اکنون کاملا برطرف شده است.

وی افزود: ممکن است این آتش سوزی بر اثر جوشکاری، گرما و یا نشتی باشد که این گونه حوادث در پالایشگاه‌ها عادی است و اتفاق خاصی نیست.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان با اعلام اینکه آتش سوزی مهار شده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل کاملا برطرف شده، به کسی آسیبی وارد نشده، هیچ اختلالی در روند فعالیت پالایشگاه بوجود نیامده و تولید طبق روال عادی ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    5 6
    بن سلمان تا زهرش نریزه دست برنمیداره . شک ندارم تا الان ده ها نفر فرستاده ایران برای خرابکاری ، هر چقدر هم بیشتر دستگیر می شن و راه به جایی نمی برن این بیشتر عقده ای میشه
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
      2 0
      بن سلمان به گفته خودش در خیلی از نقدینگی های اقتصادی ایران نقش داشته ، به ثروت و دلال هایی که داشته ارز رو از مملکت خارج کرد تا مردم بشدت مشکل معیشتی پیدا کنند ، اگه نتونه خون مردم بریزه پس زجر کششون می کنه ، امریکا به تنهایی نمی تونه بازار های ایران به هم بریزه ، نیاز به دلار های نفتی بن شیطان داره
  • مشکو IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    0 1
    بما چه ربطی داره .نه پولی نه مالی ونه هیچی فقط خود وبرای خودمیباشد
  • DE ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
    0 0
    بایستی ببینید دقیقا علت آتش سوزی چیست اگر لوله را با اره و ساطور و چاقو خرد کردند و با گوشت چرخ , لوله را چرخ کردند کار بن سلمونه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس