سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه گفت:یکی از کور سوهای جنگ روانی دشمن در ناامن سازی ذهنی و راه اندازی آشوب های خیابانی، اختلاف افکنی ما بین نخبگان و مسئولین، نشر اکاذیب و نا امیدی در مردم خاموش گردید.

به گزارش مشرق، در پی دستگیری سرشبکه کانال معاند آمد نیوز  و ابراز محبت و عنایت علماء بزرگ، مسئولین نظام، فرماندهان و آحاد مردم از اقدام و قدرت اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پیام قدردانی و تشکری صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

مرتبطین با آمدنیوز در «دام عسل» سازمان اطلاعات سپاه افتادند +عکس

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَدْ مَکَرَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ فَأَتَی اللَّهُ بُنْیَانَهُم مِّنَ الْقَوَاعِدِ فَخَرَّ عَلَیْهِمُ السَّقْفُ مِن فَوْقِهِمْ وَأَتَاهُمُ الْعَذَابُ مِنْ حَیْثُ لَا یَشْعُرُونَ (26)

خداوند متعال را شاکریم که در ایام بزرگداشت اربعین حماسه ساز حسینی (ع) این فریاد رسای مظلومان مقتدر تاریخ، قامت فرازانی که راه و رسمشان در گمنامی است، بار دیگر ضربتی محکم بر دشمن در خانه‌اش فرود آوردند و معیار قدرت اطلاعاتی سپاه را به محک گذاشتند و نماد و شاهد مثال آشکاری از سیطره اطلاعاتی فرزندان انقلابی رهبری عزیز و ملت بزرگمان را بر نظام های اطلاعاتی عنکبوتی مستکبران آفریدند.

همچنین از ابراز لطف و عنایت علماء بزرگ، مسئولین محترم نظام، فرماندهان گرانقدر و آحاد مردم عزیزمان تشکر نموده و از این که موجبات خوشحالی ملت سرافراز ایران اسلامی فراهم شد، پیشانی شکر بر زمین می‌سائیم.

با این ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی طراز جهانی و حرفه‌ای، یکی از کور سوهای جنگ روانی دشمن در ناامن سازی ذهنی و راه اندازی آشوب های خیابانی، اختلاف افکنی ما بین نخبگان و مسئولین، نشر اکاذیب و شایعه، ترویج بدبینی و نا امیدی در مردم خاموش گردید و غافلگیری بر سرویس‌های اطلاعاتی استکباری تحمیل شد.

امید وافر داریم به برکت خون مطهر شهدا و صبر و استقامت تمامی همرزمان جبهه مبارزه با کفر در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، سرشت عاشورایی سپاه در سایه رهبری معظم انقلاب، سرمایه‌ای برای پیش قراولی لشکر فائقه امام زمان (عج) باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    12 6
    سلام خدا بر سپاه پاسداران.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    12 3
    جیگر تو. آفرین بر رزمندگان دفاع مقدس ایران
  • یک ارتشی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    11 3
    آقای مشرق من خودم ارتشی هستم اما این سردار سلامی را خیلی دوست دارم
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    8 2
    به امید روشنی بیشتر ذهن مردم و خاموشی دروغ پردازان داخلی و مزدور خارجی.
  • علی محمدی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    12 3
    به تشکر هم باید بکنیم از این فرمانده لایق آقای سلامی که الحق و الانصاف در دوران ایشون سپاه پنجه های ببر و دندان شیر دارد...هم رویکرد تهاجمی خیلی خوبی دارد و هم در کوتاه ترین زمان پاسخ های فلج کننده می دهد...
  • علی IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    7 8
    سلامی و سپاه پاسداران
  • محمد مهدی مولایی IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    7 13
    سلام و درود خدا و اولیا و و مومنان بر مجاهدان راه حق و مظهران شرف.
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
    0 0
    در اربعین حسینی هم‌نمک، موسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) با استقرار آشپزخانه سیار خود در شهر زهکلوت جازموریان اقدام به طبخ و توزیع پنج هزار پرس غذای نذری در ۸ روستای این منطقه بسیار محروم در جنوب استان کرمان کرد.
  • علی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
    1 0
    الان وقتشه که اون علی جوانمردی لعنتی رو هم که نشسته و چرندیات میگه رو تور کنید...این خواسته همه ست.
  • علیرضاازیزد IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
    0 0
    سلام ودروردخدا برسپاه وشیرمردسپاه سلامی عزیزکه دشمنان بیشتراز ازهزاربمب اتم ازاین شیرمردایرانی هراس دارندخداراشکر میکنیم که این افرادفاسددیگردرلانه های جاسوسی خوداحساس امنیت نمیکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس