عکس/ پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران

هم‌زمان با اربعین حسینی، میلیون‌ها زائر از شهرها و کشورهای مختلف کیلومترها را طی‌کرده تا در این روز به کربلا و حرم سیدالشهدا(ع) برسند.

به گزارش مشرق، امروز هم‌زمان با اربعین سیدالشهدا (ع)، میلیون‌ها عاشق حسینی که روزها برای رسیدن به معشوق مسیر نجف تا کربلا یا کاظمین تا کربلا وحتی سایر مسیرها را با پای پیاده به سوی حرم ارباب طی کردند، در کربلا حضور یافتند و با برپایی دسته‌های منظم در حال عزاداری برای سالار شهیدان هستند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) در لبنان +عکس

طوفان توییتری الحسین یجمعنا +تصاویر

باوجود اینکه بسیاری از زائران امروز وارد کربلا شده‌اند، اما همچنان در مسیر نجف تا کربلا زائران بسیاری در حال پیاده‌روی به سمت حرم حسینی هستند و همچنان موج خروشان زائران اربعین حسینی در حال حرکت است.

موکب‌های مستقر در مسیر نیز همچنان مشغول خدمت‌رسانی هستند و سعی دارند تا به خوبی از زائران پذیرایی کنند.

دانلود

در حرم‌ امام حسین (ع) نیز زائرانی که وارد می‌شوند با نوای لبیک یا حسین (ع) به سوی ضریح شش‌گوشه سالار شهدا حرکت می‌کنند. در حرم حضرت عباس (ع) نیز در هر گوشه و کناری زائران با زبان‌های مختلف عزاداری می‌کنند و برای شهدای کربلا اشک می‌ریزند.

عمار حسین یکی از زائران اربعین حسینی که از شهر ناصریه عراق به کربلا مشرف شده بود، گفت: من به همراه دوستانم از شهر ناصریه با پای پیاده به شهر نجف مشرف شدیم. حدود ۶۰۰ کیلومتر را طی ۱۲ روز حرکت کردیم تا به نجف رسیدیم و پس از آن هم در کمتر از سه روز به کربلا آمدیم. ما همه مسیر را پیاده به عشق ارباب آمدیم و امیدواریم که با طی کردن این مسیر خداوند بدن‌های ما را قبول کند.

در ادامه فیلمی از حال وهوای بین‌الحرمین هم‌زمان با اربعین امام حسین (ع) را مشاهده می‌کنید؛

دانلود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جعفر IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    اثلا حسین ع جنس غمش فرق میکند این دستگاه زیروبمش فرق میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس