کد خبر 1002599
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
تکواندو

روز نخست از سومین مرحله از رقابتهای گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۹ با دو مدال برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش مشرق، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۵۳ کشور به میزبانی بلغارستان در صوفیه آغاز شد. در روز نخست تیم کشورمان سه نماینده داشت که حاصل تلاش نمایندگان ایران دو نشان برنز بود. سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم با شکست برابر رقبای کره ای خود در مرحله نیمه نهایی به نشان برنز دست پیدا کردند. 

بیشتر بخوانید:

ناکامی دیگر برای رژیم اشغالگر؛ ممانعت تونس از ورود ورزشکاران صهیونیست‌

سروش احمدی دور نخست «دیلان چلاموتو» از فرانسه را ۲۰ بر ۱۸  از پیش رو برداشت و در ادامه «جواد آچاب» از بلژیک را ۹ بر ۸ شکست داد و در مبارزه سوم هم با برتری ۹  بر ۸ مقابل «عبدالرحمان» از مصر راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله برابر «دای هون لی» از کره جنوبی نتیجه را ۴۴ بر ۱۴ واگذار کرد و به نشان برنز دست یافت.

در همین وزن میرهاشم حسینی در اولین دیدار «هروان منگیو» کانادایی را ۴۸ بر ۱۸ شکست داد و سپس «کارل نیکلاس» آمریکایی را ۱۹ بر ۷ از پیش رو برداشت. حسینی در مرحله یک چهارم نهایی برابر «دای هون لی» از کره جنوبی در حالی که دو راند از حریف پیش بود ۳۷ بر ۳۵  باخت و از دور مسابقات کنار رفت. 

آرمین هادی پور نیز در وزن ۵۸- کیلوگرم، بعد از یک دور استراحت، «آدرین ویسنته» اسپانیایی را ۲۴ بر ۲ شکست داد و در ادامه «آرماتونف» از روسیه را نیز ۲۴ بر ۴ در آغاز راند سوم از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی برای صعود به دیدار نهایی «کیم تائه هوون» دارنده سه طلای جهان و نفر دوم رنکینگ المپیکی از کره جنوبی را پیش رو داشت که در نهایت با واگذاری نتیجه ۳۰ بر ۱۷به این رقیب سرشناس بازنده و به نشان برنز دست یافت. 

فردا در روز دوم این رقابتها و در مبارزات وزن ۸۰+ کیلوگرم سعید رجبی و سجاد مردانی به دیدار رقبای خود می روند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس