کد خبر 1002557
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
زیدان

سرمربی رئال در مورد بازی با مایورکا و همچنین زمان ال‌کلاسیکو صحبت کرد.

به گزارش مشرق، زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از دیدار با مایورکا در خصوص تغییر زمان ال‌کلاسیکو اظهار داشت: در این مورد فقط می‌توانم بگویم اگه قرار باشد 27 ام بازی کنیم ما بازی خواهیم کرد. ما مجبوریم هر زمانی که برای بازی تعیین می‌شود بازی کنیم. چیزی که مهم است این است که خودمان را برای ال‌کلاسیکو آماده کنیم.

وی در مورد زمان مورد نظرش برای برگزاری بازی هم گفت: من برای تاریخ برگزاری ال‌کلاسیکو اولویت‌هایی دارم و این را هم به باشگاه اطلاع دادم ولی آن را به شما نمی‌گویم.

سرمربی رئال در مورد حضور راموس در تیم اسپانیا در رقابت‌های المپیک هم گفت: من با سرخیو راموس درمورد المپیک صحبت نکردم. ولی اگر او می‌خواهد در این رقابت‌ها بازی کند این اتفاق بسیار خوبی خواهد بود. بسیار زیباست که او میتواند به تیم کشورش در المپیک خدمت کند.

زیدان در مورد دیدارش با پوگبا در امارات هم گفت: من در دبی به صورت اتفاقی پوگبا را دیدم و از آنجایی که خیلی وقت است همدیگر را می‌شناسیم با هم صحبت و خوش و بش کردیم. البته که با پوگبا  صحبت کردم اما درمورد یه چیز شخصی بود.

بیشتر بخوانید:

واکنش سولسشایر به دیدار پوگبا با زیدان

ملاقات جنجالی پوگبا با زیدان در دبی +عکس

وی درمورد اضافه شدن بازیکن جدید به رئال هم گفت: طبیعتاً تا پایان ماه ژانویه همه‌ی باشگاه‌ها می‌توانند خریدهایی داشته باشند ولی این موضوع در حال حاضر دغدغه‌ام نیست و من الان فقط به بازی فردا فکر می‌کنم.

سرمربی رئال در مورد انتقاداتی که به یوویچ می‌شود هم اینطور پاسخ داد: یوویچ دلسرد و بی جرات نیست. او وضعیت و موقعیتش را می‌داند. من فکر میکنم او الان نسبت به اوایل آمدنش به اینجا بهتر شده است و الان او یه مقدار می‌تواند اسپانیایی صحبت کند و با بقیه بازیکنان شوخی می‌کند.

زیدان در مورد عملکرد والورده هم گفت: والورده بازیکن بسیار خوبی است. او بازیکنی است که می‌تواند فضای زیادی از زمین بازی را پوشش دهد. او شخصیت و پرستیژ بالایی دارد و از خودش هم انتظارات زیادی دارد که همه‌ی این‌ها میتوانند باعث پیشرفتش شوند.

وی در مورد غایبان تیمش در دیدار با مایورکا هم گفت: فردا وازکز ، کروس ، مودریچ و بیل غایب خواهند بود.

سرمربی رئال در پایان در مورد ترکیب تیمش در این دیدار هم گفت: در مورد ترکیب بازی فردا من فقط این را می‌توانم به شما بگویم که ما با 11 بازیکن بازی می‌کنیم و بقیه نفرات نیمکت نشین خواهند بود.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس