کد خبر 1002523
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
فرکی

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: حق طبیعی ماست که برای بردن بجنگیم. ما هم می خواهیم در جدول بالا برویم.

به گزارش مشرق، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت:  در ابتدا لازم می دانم ایام اربعین حسینی را تسلیت می گویم. بازی مقابل پرسپولیس بازی بزرگی برای ما  است. پرسپولیس تیمی پرافتخار از گذشته های دور تا الان و آینده در کشورمان است. پرسپولیس  مثل تراکتور و... هواداران زیادی دارد که این ویژگی بازی خوبی برای ماست. ما هم می خواهیم در جدول بالا برویم.

وی ادامه داد: پرسپولیس به شهرخودرو و تراکتور باخته و سه بازی را هم برده است. همه باشگاه‌ها مربیان و بازیکنان دوست دارند مقابل تیم‌های بزرگ بازی کنند و احساس خوب و انگیزه خوبی در این بازی‌ها دارند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و این نوع بازی‌ها که مقابل تیم‌های پرطرفدار و بزرگ انجام می‌شود، بازیکنان از مدت‌ها قبل در انتظار این بازی هستند و انگیزه‌شان در این نوع بازی‌ها دو سه برابر می‌شود زیرا دوست دارند دیده شوند. ما هم همین شرایط را دنبال می‌کنیم.

فرکی با اشاره به محرومیت پرسپولیس عنوان کرد: تنها نکته‌ای که در مورد این مسابقه باید بگویم این است که متأسفانه این مسابقه تماشاگر ندارد و ما اصلا دوست نداشتیم اینگونه شود اما قرعه محرومیت پرسپولیس از تماشاگرانش به نام ما خورده، چون من عقیده دارم قشنگی فوتبال به حضور تماشاگران و هوادارانش است و بازیگران با حضور تماشاگران احساس خوبی دارند اما ما قانون‌گذار نیستیم.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیسی‌ها غذای مخصوص می خورند

وی تصریح کرد: پیکان در اکثر بازی‌های خود تماشاگری ندارد و ما و سایپا تیم‌های تهرانی هستیم که هوادار نداریم و هواداران‌مان فقط خانواده‌های کارکنان و خود دست‌اندرکاران هستند. با این حال این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و ما هم در برابر قانون تسلیم هستیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: برخلاف فوتبالی که ارائه کرده‌ایم، نتوانستیم امتیاز لازم را بگیریم اما امیدوارم که بتوانیم این نتایج را جبران کنیم. در هر حالت دوست دارم فوتبال زیبایی ارائه دهیم تا همه کسانی که این بازی را از تلویزیون می‌بینند از آن لذت ببرند. ما به دنبال پیروزی در این بازی هستیم و با همه احترامی که برای باشگاه پرسپولیس قائلم، اما این حق طبیعی ماست که برای بردن بجنگیم.

سرمربی تیم پیکان در خصوص اینکه به نظر شما این بازی پرگل خواهد شد یا کم گل می‌شود، اظهار داشت: امیدوارم که بازی پرگلی را شاهد باشیم هر چند که تیم پرسپولیس فقط 3 گل زده و 4 گل خورده اما از طرفی هم ما 12 گل زدیم و 12 گل خوردیم که این مسئله حاکی از آن است که ما فوتبال هجومی را انجام می‌دهیم. ما بیشترین گل زده را داریم و بیشترین گل خورده را هم داریم اما خط حمله پرسپولیس گل زیادی نزده و به همین خاطر ما هم منتظر هستیم که ببینیم چه نتیجه‌ای در این بازی رقم خواهد خورد. ما به دنبال این هستیم که گل بزنیم و از دروازه خودمان حفاظت کنیم. ما اشتباهاتی داشتیم و به همین خاطر گل‌های زیادی خوردیم هر چند که اگر این اشتباهات نبود، شاید تفاضل گل ما مثبت 6 بود. از طرف دیگر پرسپولیس مقابل 6 تیم مدعی مثل استقلال، سپاهان،‌ تراکتور، شهرخودرو، نفت آبادان و پارس‌جنوبی بازی کرده که همگی یا مدعی قهرمانی هستند و یا سهمیه آسیایی می‌خواهند. ما هم به جز بازی با شهرخودرو دیگر با تیم‌های مدعی بازی نکردیم و با تیم‌های میان جدول مصاف دادیم به همین دلیل نمی‌توان با استناد به این معادلات درباره نتیجه بازی صحبت کرد اما باید منتظر باشیم ببینیم چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

فرکی در پاسخ به این سوال که تیمش از 6 بازی فقط یک برد به دست آورده، خاطرنشان کرد: کسب  5 امتیاز از 6 بازی و فقط یک برد آمار خوبی نیست اما به تیم خودم حق می‌دهم. ما از 20 خرداد کار خودمان را آغاز کردیم و در همه بازی‌ها به جز یک نیمه مقابل شهرخودرو که دو گل خوردیم کیفیت خوبی داشتیم اما شاید نیاز است که بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ شوند.  ما اگر اشتباهات کمتری داشتیم، کمتر گل می‌خوردیم اما اشتباهاتی که داشتیم، با بدشانسی توأم شد و این مسئله باعث شد تا گل‌های بیشتری بخوریم. در برخی از بازی‌ها در لحظات آخر گل خوردیم و این نشان‌دهنده این است که ما بدشانس هم بودیم اما به هر حال امیدوارم در ادامه با بردهای بعدی بتوانیم این نتایج را جبران کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس