کد خبر 1002488
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
مجتبی جباری

گل گهر سیرجان از آن جمله باشگاه‌هایی است که قدمت بالایی دارد و از قدیم الایام، در فوتبال ایران فعالیت داشته است.

به گزارش مشرق، گل گهر فصل قبل در لیگ دسته اول حضور داشت و گرچه به لیگ یک صعود کرد اما چند هفته‌ای نیز خوش‌شانسی آورد و در هفته‌هایی که این تیم نتیجه نمی‌گرفت، سایر مدعیان نیز در کسب پیروزی ناکام بودند تا قرعه شانس به نام این تیم بیفتد و آنها اولین تجربه لیگ برتری شدن را حس کنند.

با وجود بنیه مالی بالای این باشگاه، اما همواره مدیریت ناکارآمد سبب شده تا آنها در مقاطع زیادی از فصل درگیر حواشی شوند. از تمدید قرارداد با وینگو بگوویچ تا حضور مربیان سرشانس در این تیم تنها بخشی از حواشی این باشگاه می‌باشد که توسط مدیریت مجموعه شکل گرفته است. البته پرونده بازیکنان خارجی جدید این باشگاه با قیمت‌های بسیار نجومی نیز هنوز باز نشده است.

بیشتر بخوانید:

مجتبی جباری با آمدن جلالی از گل‌گهر جدا شد

ابراهیم میرزاپور گلر باسابقه فوتبال کشور، در زمان حضور گل گهر در لیگ یک برای همکاری با گل گهر به سیرجان رفت و تنها پس از چند هفته همکاری، با این باشگاه قطع همکاری کرد. اکنون نیز خبر رسیده که مجتبی جباری پس از فعالیتی یک ماهه، از این باشگاه جدا شده و به تهران بازگشته است. به راستی که سیاست حضور افراد سرشناس در فوتبال سیرجان چیست؟ آیا اهداف غیرفوتبالی در پس معرکه است؟!

این شوی تبلیغاتی درحالی توسط مدیریت باشگاه رقم می‌خورد که مربیان سیرجانی فراوانی هستند که بتوانند با فن بالای خود، به تیم کمک کنند. به عنوان نمونه، منصور احمدی مربی سیرجانی جوانان گل گهر، که اکنون با تیمش در صدر جدول مسابقات کشوری قرار دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس