کد خبر 1001484
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
رسانه های ضد انقلاب

کانال آمدنیوز در بهار 96، با زدن رقبای روحانی، رفتار انتخاباتی ویژه ای داشت . و در عین حال، در زمستان 96، وارد فاز تحریک اغتشاشات شد تا رفتار بسیاری از محافل اپوزیسیون در انتخابات معنادار شود.

به گزارش مشرق،  محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

آقای روحانی امروز  در نشست خبری گفت "از دی ماه 96 وارد شرایط جدیدی شدیم. کلید این شرایط ابتدا از داخل و بعد از خارج زده شد".

کانال آمدنیوز در بهار 96، با زدن رقبای روحانی، رفتار انتخاباتی ویژه ای داشت . و در عین حال، در زمستان 96، وارد فاز تحریک اغتشاشات شد تا رفتار بسیاری از محافل اپوزیسیون در انتخابات معنادار شود: حمایت از ناکارآمدی اجرایی و سپس موج سواری روی نتایج آن.

به فهم ناقص آنها، این راه، یا به براندازی ختم می شد و یا انفعال و تسلیم در برابر آمریکا از موضع پایین. اما متاسفانه، برخی مدیران اجرایی تلقی دشمن را نسبت به برخی سر شبکه های مجازی نداشتند و اراده مقابله نشان ندادند.

شاید به همین دلیل هم بود که حتی پس از اغتشاش افکنی دی ماه 96 از طریق همین فضای مجازی عاریتی و تحت مدیریت دشمن، در موضوع مقابله، به شکل سوال برانگیزی کوتاه آمدند.

حتی به بهانه این که کوچاندن مردم از تلگرام زمان می برد، دو پوسته هاتگرام و طلاگرام را با بودجه هنگفت بیت المال راه اندازی کردند و 21 میلیون نفر را که رفته بودند، دوباره به تلگرام باز گرداندند!

بعدها معلوم شد برخی فعالان سیاسی که نقش آفرین فتنه 88 هم بودند، در کنار برخی مدیران همسو، با این شبکه نفوذ آلوده هم پوشانی داشته و در تصاعد آشوب علیه نظام و انقلاب در آن زمان همکاری می کرده اند.

اکنون با دستگیری مدیر شبکه ضد انقلابی آمد نیوز که در خدمت سرویس جاسوسی فرانسه و برخی سرویس های دیگر قرار داشت، وقت آن است که معلوم شود کدام محافل هماهنگ با دولت ترامپ ( و تیم پمپئو و بولتون) دنبال تحقق آرزوی براندازی بوده اند؟

حق مردم ماست که بدانند در اوج فشارهای اقتصادی دشمن، چه کسانی در داخل، دولتمردان آمریکایی را به صرافت انداخته بودند که انقلاب ایران جشن چهل سالگی خود را نمی بیند؟!

آیا همان ها نبودند که روحانی در سخنرانی 23 تیر 78، از آنها به عنوان مزدور اسرائیل و آمریکا که باید سرکوب و مجازات شوند، یاد کرد؛ اما برخی از همان ها سال 92 و 96، خود را موتلف انتخاباتی جا زدند؟

این طیف همان هایی هستند که صراحتا گفتند "دولت رحم اجاره ای ما اصلاح طلبان است" و "کاتالیزور ما برای دوره گذار است". و نیز، همان هایی که سال 88، پس از شکست در فتنه و آشوب سیاسی، گرای تحریم ها را با عنوان "تحریم های فلج کننده" به دولت اوباما دادند. تحریم هایی که زیر ساخت آن چیده شده بود و در دولت ترامپ، فقط اجرایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
    4 0
    زم فقط نوک کوه یخه! اونایی که چند ساله ملت رو از لحاظ اقتصادی متضرر کردن باید معرفی و مجازات بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس